|
Post by Trine the Destroyer on Sept 2, 2010 14:43:18 GMT -5
Engang i tidernes morgen havde vi en, og nu da der har været et par efterspørgsler vil vi lige høre hvordan klimaet generelt er hos spillerne
Er en chatbox noget I kunne tænke jer at få indført? Svar gerne for og imod, hvordan I nu har det
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Sept 2, 2010 14:45:33 GMT -5
Altså, jeg er sådan lidt neutral Har ingen argumenter *imod* en c-box, så hvis nogen gerne vil have een, synes jeg da vi skal
|
|
|
Post by Felisjanen on Sept 2, 2010 15:39:21 GMT -5
Synes det er en god ide'. Det er en lidt lettere at kontakte folk sådan. Men så skal det være en hvor man kan lave en bruger og logge ind.. ellers kan andre forfalske ens identitet. Chatango er en ret god boks.. Men den siger hele tiden 'DUG' hver gang der bliver skrevet, med mindre man slår lyden fra.---> chatango.com/Hovedpine kan forekomme :3
|
|
|
Post by Chaosmaster on Sept 4, 2010 5:02:21 GMT -5
Jeg er helt klart for en chatbox.. Og i min verden er cbox, ganske udmærket, har selv brugt den meget og har aldrig haft problemer med at den der fuldstændig offentlig...
Jeg bruger dog en Php-programeret en til mig egen side som er bundet op på bordet login.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Sept 4, 2010 7:08:24 GMT -5
Nu er POTOR ikke et vanvittig stort board, faktisk ikke stort overhovedet, og her er ikke så mange spillere. Derfor regner jeg bestemt ikke med at vi ville få problemer med folk, der forfalsker andres identiter, selvom jeg godt kan se Felicias pointe Det er bare ikke aktuelt på et lille board som det her.
|
|
Weirdo
Dekan
Introducing Thomas Andarsi
|
Post by Weirdo on Sept 4, 2010 7:19:26 GMT -5
Personligt synes jeg ikke at det er nødvendigt da de fleste tråde kun har 1-2 spillere plus eventuelt en GM og der er msn vel fint til det offgame kommunikation der nu kan forekomme. Derudover skal det siges at jeg heller ikke kan se noget galt i at have en, andet end at den ikke bliver brugt
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Sept 7, 2010 14:07:55 GMT -5
Da vi ikke kunne se at den ville bringe direkte skade til os, har vi nu oprettet omtalte chatbox. Har man indvendinger man ikke nåede at ytre, er man selvfølgelig stadig velkommen til at dele dem
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 23, 2010 11:14:44 GMT -5
Jeg har en kommentar om chatboxen: min net herhjemme har et filter på, der ikke tillader mig at se den. Upraktisk
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Sept 23, 2010 11:44:37 GMT -5
Det var sgu da mindre smart xD Er det firefox?
I øvrigt vil jeg gerne indskyde at Chatboxen er tænkt til almindelig hyggesnak. Har man vigtige emner man vil have taget op, beder vi om at man opretter dem i en tråd i stedet. Også fordi Chatten kun kortvarigt bevarer hvad der er skrevet
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 23, 2010 13:49:44 GMT -5
Jeg bruger firefox, ja, både i skolen og hjemme. I skolen virker det fint, herhjemme er der et filter på. Jeg mistænker serveren i kælderen...
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Sept 24, 2010 4:57:02 GMT -5
I øvrigt vil jeg gerne indskyde at Chatboxen er tænkt til almindelig hyggesnak. Har man vigtige emner man vil have taget op, beder vi om at man opretter dem i en tråd i stedet. Også fordi Chatten kun kortvarigt bevarer hvad der er skrevet Det synes jeg var en udmærket pointe.
|
|