|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 13:15:02 GMT -5
((Derek))
"Det ved du, at jeg ikke gør. Men jeg glemmer åbenbart at forfremme dem, før jeg giver dem større opgaver."
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 13:26:21 GMT -5
((Call))
"Du er tilgivet." Call tager endnu en slurk af sin kaffekop. "Er min forfremmelse noget, du skal have grønt lys for fra Overkommandoen?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 13:30:56 GMT -5
((Derek))
Derek ryster på hovedet. "Du er i øjeblikket ansat under min kommando, og derfor har jeg også ansvaret for dine forfremmelser."
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 13:34:02 GMT -5
((Call))
"Hvilken rang havde du så tænkt dig?" spørger Call og sætter sin kop fra sig på bordet. Hun drikker aldrig mere end én kop på denne tid af aftenen. Det ødelægger nattesøvnen.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 13:57:55 GMT -5
((Derek))
"For nu, kaptajn. Og gerne snart videre til oberst." Modsat Call kunne Derek godt drikke en kande kaffe mere. men det kan vente.
"Men lad os snakke videre om det på et andet tidspunkt. Jeg har et møde, jeg skal nå tilbage til," siger han, efter at have set på tiden.
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 14:02:38 GMT -5
((Call))
"Selvfølgelig, Derek." Call nikker og rejser sig. Udenfor er solen kun en smal stribe i horisonten, rød som blod.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 14:14:27 GMT -5
((Derek))
Selvom det er aften her, er tidszonen en helt anden på Black Angel. Det er noget, der hurtigt kan smadre ens døgnrytme, og Derek har ikke helt vænnet sig til det. Han rejser sig også op, efter at have tømt det sidste af sin kop. "Vi ses i morgen."
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 14:51:27 GMT -5
((Call))
Call følger ham hen til døren. "Kom godt hjem, Derek." Hun rækker hånden frem, da de når hen til døren ud til trappeopgangen.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 15:21:32 GMT -5
((Derek))
Derek tager sin jakke på, inden han tager kort hendes hånd, og svarer med et nik. "Selvfølgelig. Godnat, Call." Så går han ud ad døren, og ned ad trappen for at komme tilbage til rumhavnen.
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 15:26:15 GMT -5
((Call))
"Godnat, Derek." Call lukker døren til sin lejlighed igen og vender tilbage for at vaske kaffekopperne op.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 15:31:02 GMT -5
((Derek))
Derek går ned ad trappen, og ned ad gaden til rumhavnen.
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 15:42:22 GMT -5
((... guess who.))
En sortklædt skikkelse kommer springende ud fra den nærmeste gyde og kaster sig over ryggen på Derek, idet han passerer forbi. Sin ene arm slynger skikkelsen om hans hals, mens den anden hånd har en sprøjte, som angriberen hakker ind mod Generalens hals.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 15:50:57 GMT -5
((Derek))
"Argh!" At blive overfaldet på den måde, er ikke ligefrem noget Derek forventer. Godt nok er han soldat, men...
Han griber efter overfaldsmanden på sin ryg, men mærker så et smertefuldt stik i sin hals. Sithspit, hvad nu??
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 15:52:34 GMT -5
((...))
Hans overfaldsmand hager sig fast på hans ryg og tømmer hele sprøjten ind i hans hals. Der vil ikke gå lang tid, før Derek vil kunne mærke den sløvende effekt fra det bedøvelsesmiddel, som han har fået ind i sit system.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 15:59:27 GMT -5
((Derek))
Derek slår hårdt efter hvad der nu stikker sådan i hans hals, inden han griber efter sin blaster, og retter et par skud over sin skulder i blinde.
|
|