|
Post by Lancer on May 31, 2010 10:04:39 GMT -5
((Call))
Call sænker sin kaffekop og møder Dereks halve, grå blik. "Burde jeg have det, General?" svarer hun roligt. "RET's resultater fra Taris burde tale nok i sig selv."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 10:14:11 GMT -5
((Derek))
Taris... Derek ryster let på hovedet for sig selv. Han undlader klogeligt at kommentere med sin egen mening. Har man ikke noget pænt at sige, bør man holde sin kæft.
Desuden minder emnet ham alt for meget om Tanné Jupal.
"Republikken har brug for at kunne samarbejde effektivt internt. Ikke mindst i tider som disse."
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 10:16:41 GMT -5
((Call))
"I tider som disse vender alle sig mod alle. En allieret er pludselig en fjende. En fjende er pludselig en ven." Call ser roligt på ham. Hun forventer ikke nogen reaktion på sine ord - selv om de kunne været rettet mod noget specifikt.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 10:24:51 GMT -5
((Derek))
Derek opfanger hendes ord. Meningen bag dem. Og han bider sig selv i tungen for ikke at svare det første der falder ham ind. "Vi må acceptere de allierede, vi kan skaffe os." Hans enlige øje ser direkte på Call, hvis sande identitet ikke ligefrem har gjort en karriere i Republikkens militær let for hende. "Inklusive Dem selv, Løjtnant,"
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 10:29:53 GMT -5
((Call))
Call er ikke dum. Hun fanger en hentydning. Med identiteten på hendes far holdt hemmelig, er det muligt for hende at føre et 'normalt' liv som officer i Republikkens flåde. Skulle hans identitet blive kendt, vil det ændre sig drastisk. "Min loyalitet ligger hos Dem og Republikken, General," svarer hun.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 10:34:13 GMT -5
((Derek))
"Det ved jeg. Det har De vist op til flere gange. Var jeg i tvivl m det, havde jeg ikke overladt kommandoen af Black Angel til Dem under mit fravær."
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 10:40:41 GMT -5
((Call))
"Det var min pligt at gøre det for Dem, General," svarer Call med et nik. Hun kommenterer ikke hans fravær med ét ord.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 10:58:05 GMT -5
((Derek))
"Egentlig ikke, nej." Han ryster på hovedet. "Men hvis De siger ja til en forfremmelse, kunne det rent faktisk blive en af Deres officielle pligter." Det burde han have snakket med hende om for længe siden.
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 11:00:23 GMT -5
((Call))
Calls ene øjenbryn hæver sig måske en milimeter. Resten af hendes ansigt er ikke til at tyde. Om hun er overrasket eller glad - måske begge dele. Det vises ikke. "Sir?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 11:39:09 GMT -5
((Derek))
"Forfremmelse, Call. det burde du have fået for længe siden. Du er for kompetent til at holde lav profil som løjtnant." Han dropper den formelle tiltale. Muligvis er det et 'formelt' emne, men det er hendes sande identitet ikke.
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 11:50:14 GMT -5
((Call))
Call hæver øjenbrynene langsomt. "Det glæder mig, at du synes det, Derek," svarer hun tilbage.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 11:58:24 GMT -5
((Derek))
"Du burde have mindet mig om det for længe siden. Du har allerede ansvar for opgaver, der overstiger din rang." Han gnider træt sin pande over det blinde, hvide øje.
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 12:37:15 GMT -5
((Call))
"Jeg beder ikke min overordnede om en forfremmelse, Derek," svarer Call. "Jeg udfører enhver opgave, som jeg får af dig, uanset om den overstiger min rangs kompetencer." Der er måske et lille smil i hendes mundvig, da hun ser på ham. "Men jeg vil ikke sige nej til en forfremmelse."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 12:54:19 GMT -5
((Derek))
"Det burde du gøre," svarer han med en hovedrysten. "Du er udmærket klar over dine egne evner, og at de rækker til mere end hvor du er nu."
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 12:56:15 GMT -5
((Call))
"Forfremmer du folk, blot fordi de siger det?" siger Call. "Jeg har været godt tilfreds med min nuværende rang. Den tiltrækker ikke så meget opmærksomhed."
|
|