|
Post by Gaston on Apr 27, 2010 12:15:38 GMT -5
((Ankwas))
Ankwas går ned af gangen på Black Angle, under armen har han en kuvert med en rapport i, en af den meget gamle dags slags på papir, alle andre ville bage have en data-pad med og slippe for de 5 kilo papir, for ikke at tale om den plads de optager når de skal opbevares. Men Ankwas fulgte hans lærdom, Data kan stjæles af hacker, papir kan stjæles af tyve, og dine tanker kan stjæles af kraft bruger, og da det ikke ville være let at over række Deimos hans tanker, måtte det blive det næst bedste. Selve rapporten var også håndskrevet, man kunne ikke være for sikker, ikke med den person de havde med at gøre, hvis det mindste kom ud, og det ville det som Data, ville det være spildt arbejde, og betyde at en kraft bruger gik fri.
Da Ankwas når frem til Deimos' dør drejer han om på hælen så han står med ansigtet mod den, hvor efter han ene hånd fortager 3 korte, hurtigt på hinanden følgende, bank.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 27, 2010 15:18:15 GMT -5
(Deimos))
Det er efterhånden hen ad aften på Black Angel. Det er ikke fordi, dette mærkes synderligt på besætningens aktivitetsniveau, men de fleste fra RET holder fri for idag. Deimos Zynn holder også fri, tilsyneladende. Ellers ville han slet ikke opholde sig i sin private kahyt, foran hvilken Ankwas nu netop befinder sig.
Den blå "praktikant" får lov at vente et par minutter udenfor durastålsdøren, inden den glider op, og Deimos ser på ham med et forundret blik. Selvom han holder fri, er Deimos' sorte tøj stadig rent og nystrøget, uden en fold det forkerte sted.
"Peedunkee?" Udbryder han overrasket og klarer op i et let, imødekommende smil. "Hvad skylder man æren på denne tid?" Han træder lidt tilbage og gør en bevægelse med hånden, der byder Ankwas at træde indenfor.
|
|
|
Post by Gaston on Apr 27, 2010 16:01:08 GMT -5
((Ankwas))
Er klokken virkelig så mange, vender mig aldrig til at leve i rummet... Ankwas modstår fristelsen til at kigge på sit ur for at se hvad klokken er, han har brugt hele dagen på at ligge sidste hånd på rapporten og har helt glemt tiden.
"Jeg har en rapport her der omhandler de sikkerheds brister ved rørende fange Delta777x's flugt, og en optegnelse over hendes sener færden, samt et muligt nuværende opholds sted." En smugle nervøsitet kan svagt fornemmes på Ankwas der har lidt frygt for at miste den smule anseelse han selv mener han har hos Deimos fordi han kommer andmasende nu.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 27, 2010 17:11:51 GMT -5
((Deimos))
Da Ankwas er kommet ind i rummet, lukker døren sig bag ham. Deimod' kahyt er ret hyggelig. Man kan godt se, at han har været ombord på skibet i et godt stykke tid nu, for han er ved at have indrettet sig ret personligt. Der er to lænestole omkring et lavere, rundt bord, reoler på væggene, nogle kunstige potteplanter og et stort skrivebord med et tæppe under. Rundt På væggene hænger der et par holografiske billeder til pynt. 3 er kunstværker der portrætterer mennesker i forskellige følelsesladede situationer. Et enkelt billede skiller sig ud fra de andre. Det forestiller en rasende vulkan i udbrud. Alt i alt ligner rummet mere et kontorværelse i en lejlighed end en egentlig kahyt. Der er en dør i den mest fjerntliggende væg der nok føre ind til soveværelset. Deimos er åbenbart så heldig at få tildelt mere end ét rum.
Mens Ankwas forklarer, går Deimos hen til sit stuebord og løfter et halvfyldt vinglas op i hånden. Derpå vender hans sig rundt og ser på sin gæst og smiler igen.
"Jamen dog." han løfter et anerkendende øjenbryn og vifter med hånden for at få Ankwas til at række ham papirerne. "Delta777x... Twi'lek-pigen, der flygtede sammen med en vis hacker? Det lyder da interessant."
|
|
|
Post by Gaston on Apr 28, 2010 14:28:46 GMT -5
((Ankwas))
En hvis lettelse kan svagt spores på Ankwas, godt nok har hans træning lært ham ikke at vise følelser, men Deimos han hans fremtid i sin hule hånd, hvis han melder negativt tilbage om Ankwas til Kommandør Mar'shal kan Ankwas se frem til at bruge resten af hans karrierer på at overvåge Dagobah systemet, og der ville der jo aldrig ske noget.
Ankwas er hurtig til at få rakt den 5kilo tunge rapport over til Deimos, "På grund af Delta777x's associering med Hackeren er dette den eneste udgaven af rapporten, som naturlig vis er lavet så den følger protokol 57's styk 5"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 28, 2010 15:21:40 GMT -5
((Deimos))
Deimos' blik får næsten et helt imponeret glimt da Ankwas forklarer. "Fremragende," Smiler han. Det virker næsten lidt som om han morer sig over et eller andet, han forsøger at holde tilbage. Han stiller glasset fra sig skrivebordet da han modtager rapporten, som han dog skynder sig også at lægge fra sig, så han tage et papir ad gangen. Han løfter sit vinglas op igen og tager en efter tænksom tår, idet hans blik hurtigt første sides indhold.
"Det er ellers længe siden jeg har modtaget en håndskreven rapport. Hvis jeg nogensinde har. De ligger ikke på den lade side," Kommenterer han og går videre til næste side (for han har selvfølgelig ikke brug for mere end få minutter til at læse en side).
|
|
|
Post by Gaston on Apr 28, 2010 15:55:27 GMT -5
((Ankwas))
De første par side er udskrevne tomme indholds fortegnelser der så er blevet udfyldt i hånden, ud fra indholds fortegnelse kan man se at den første del af rapporten er en afhandling om hvad der var årsagen til sikkerheds bruddet der førte til fange flugten, samt en liste over de officerer og konstabler fra republikken der havde vagt i det tids rum, samt deres indblanding. der er også vedlagt nogle print af baggrunds materialet på dem alle, dog ikke på RET medarbejder da Ankwas ikke har adgang til denne information.
Resten af rapporten omhandler Hackningen af Holo net, og sporing af hackern "Lancer" der regnes for stadig at have fange Delta777x i sin besiddelse.
"Jeg fik en del hjælp af vores tekniker((en Republikken har jo ikke hacker på løsnings listen, så de har et pænere nav)), det lykkes dem at finde frem til at de opholder sig i Taris Systemet, vi har ikke kunne nå frem til hvilken af de 6 planeter eller deres måner det er, men de gemmer sig med stor sandsynlighed på Taris hos nogle pirater."
Ankwas modstår mens han taler lysten til at kigge rundt i Deimos kahyt.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on May 31, 2010 5:55:13 GMT -5
((Deimos, wtf er der 6 planeter i Taris-systemet? xD))
Der kommer et skævt smil tilsyne på Deimos læber, mens hans øjne skimmer rapporten og han samtidig lytter til hvad Ankwas fortæller.
"Hm, Taris." Kommenterer han med en tvetydighed i tonen, så det ikke lige er til at høre hvad han synes. "Det var også det, vi i sin tid nåede frem til. Højst sandsynligt selve planeten hovedplaneten Taris... Desværre er hele systemet så infiltreret af pirater at vi for øjeblikket næppe kan stille noget op." Han løfter blikket med en kold mine.
"Men det glæder mig da at det lykkedes Dem at spore indtrængningen på holo-nettet. Så helt spildt er Deres arbejde ikke. Det kan muligvis betyde at vi kan skyde skylden udelukkende på terrorister, og stille os selv i et bedre lys." Han afslutter med at sende ankwas et mere venligt smil hen over rapporten, han nu holder ret op og ned i sine hænder for at se hen over den.
|
|
|
Post by Gaston on Jun 2, 2010 2:10:28 GMT -5
((Ankwas))
Ankwas nikker på de rigtig tids punkter mens Deimos taler "Skal jeg bede en holonet teknikker om at ligge konklutionen om at det var et terror angreb der stod bag angrebet, og får det til at lyde som om det er løgn det hun siger?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jun 7, 2010 16:39:35 GMT -5
((Deimos))
Deimos ryster afværgende på hovedet, lægger så rapporten fra sig og tager sit vinglas op i hånden igen. "Lad mig om det. Jeg er trods alt en af de eneste, der officielt burde vide noget om sagen." Han smiler underfundigt til Ankwas igen og lader glasset, der hviler balancerende mellem to fingre, bevæge sig ganske let så der kommer cirkulation i den klare væske.
|
|
|
Post by Gaston on Jun 9, 2010 10:36:58 GMT -5
((Ankwas))
Ankwas nikker som svar til Demios' ordre, hvor efter han ranker sig køre hælende sammen så der lige kan være to næver mellem hans tå spisser. "Så vil jeg meget undskylde min forstyrelse Hr. Demios, og trække mig tilbage hvis de ikke har flere spørgsmål til rapporten."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jul 23, 2010 11:21:42 GMT -5
((Deimos))
"Ingen grund til at undskylde så længe De ikke forstyrrer ubegrundet, Peedunkee." Deimos smiler til den unge blå mand. "Jeg har ikke flere spørgsmål," Tilkendegiver han derpå, "Men nu De er her...." Han går forbi Ankwas og over på den anden side af bordet hvor rapporten ligger, næsten helt rastløst. Deimos har en vane med at bevæge sig når han taler. "... Kunne jeg godt tænke mig at høre deres mening om de... ændringer, der er sket i RET for nyligt. Jupal, De ved. En tidligere officer, nu Kraftbruger i vores tjeneste..." Måske vil Deimos fortsætte, men han laver et lille ophold i sin talestrøm.
|
|
|
Post by Gaston on Aug 10, 2010 6:35:55 GMT -5
((Ankwas))
Ankwas følger Deimos med øjnende, i starten da han lige var ankommet til Black Angle havde han hele tiden drejet om på hælen for at have andsigtet rettet mod Deimos, men nu hvor han havde været her et stykke tid nøjes han med at lade øjnende hæge ved ham og dreje svagt i nakken.
Hvad vil han med det her?! Min holdning til kraftbruger var på ingenmåde skjult da jeg gik på akademiet, og som min over ordnet burde han have fået alt hvad akademiet har af oplysninger på mig
Ankwas siger ikke noget da han ikke er sikker på om Deimos er færdig eller bare holder en pause, og afbryde ham vil han ikke.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Sept 2, 2010 13:21:19 GMT -5
((Deimos))
"Skal jeg tolke Deres tavshed som, at De ikke er bekendt med ændringerne?" Deimos løfter et af de mørke øjenbryn.
|
|
|
Post by Gaston on Sept 14, 2010 14:32:02 GMT -5
((Ankwas))
"Nej." Svare Ankwas "Jeg er naturligvis bekendt med ændringerne i hen hold til Jupal." Der er en kort pause fra Ankwas "Og som sådan er der jo intet galt med det, det lever op til RET's retningslinjer for brugen af Kraftbruger i den støre sags tjeneste." Ankwas tøver et øjeblik Mere skal jeg ikke sige! Det er det neutrale svar, men han ved jo godt hvad jeg enlig står for, han er ikke typen der makulerer de filer han får på folk får han har memoriseret dem.... "Dog vil jeg mene at vi begynder at have mange kraft bruger kontra mængden af mandskab der har kompetencen til at holde dem i skak, og at det kunne være et mugligt problem hvis de begge valgte at forråde RAT."
|
|