|
Post by Julie the Merciful on Sept 24, 2010 13:00:24 GMT -5
((Deimos))
Deimos vender sig om i retningen af den blå mand, da denne taler, så de står overfor hinanden med bordet i mellem sig. Han giver et svagt, blødt nik fra sig til Ankwas'svar.
"Jeg er helt enig." Siger han og sætter vinglasset fra sig på det blanke bord. Herefter hviler han begge håndflader på bordpladen og ser over på Ankwas. "Vi bør tage os vore forholdsregler."
|
|
|
Post by Gaston on Sept 28, 2010 2:15:53 GMT -5
((Ankwas))
Hvis ikke Ankwas havde haft sin militære disciplin ville han have lyst op som en Kath hound der lige var blevet skamrost af sin herre, men disciplin er jo forskellen på intelligente væsner og dyr. Ankwas nikker afmålt ved Deimoses kommentar om at de skal tage forholdsregler. "Er der noget bestemt de har i tankerne Hr. Demios?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Oct 11, 2010 15:27:21 GMT -5
((Deimos))
Den mørkhårede mand hæver panden sigende endnu en gang.
"Denne gang ville jeg faktisk først gerne høre, hvad De har i tankerne, Peedunkey." Siger han bydende og trækker meget kort smilebåndet, afventende.
|
|
|
Post by Gaston on Oct 13, 2010 7:42:53 GMT -5
((Ankwas))
Ankwas tøver kort "Der er fra mit synspunkt to mugligheder, et, jeg har ikke styr på hvordan de har det indbyrdes, men man kunne lade dem 'holde vagt' over hinanden, dette kræver noget internt had mellem dem, men så vil de forhindrer at den anden flygtet og i bedste fald gøre det af med hin anden hvis den ene prøver at flygte. "
han holder en kort pause.
"Den anden mulighed vil jeg mene er at vi for dem delt op, evt. ved at sende den ene i marken, under opsyn naturligvis, så er det kun den ene der kan stikke af, og der er ikke risikoen for at hele skibet bliver raseret under en kamp mellem dem."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Oct 28, 2010 13:11:01 GMT -5
((Deimos))
Deimos betragter roligt Ankwas mens han fortæller og nikker anerkendende, som han overvejer svarene.
"Absolut ikke nogle dårlige overvejelser." Han smiler en smule igen. " Del og hersk- princippet kalder man vist den strategi, når den tages i brug som led i en diktatorisk eller imperialistisk styreform... men det betyder ikke, at den ikke i visse sammenhænge kan være nødvendig at tage i brug i vores demokratiske samfund. Meget interessant." Understreger han med et nik, før han løfter sin hånd og laver et par bevægelser i luften, som om han prøver at fange sine næste ord.
"Dog mener jeg, at vi her skal fokusere på Kaptajn Jupal. Yu- Kommendør Shay stoler jeg, mellem dig og mig, ikke over en dørtærskel. Hun ville smile sødt og forsikrende til mig, mens hun i tankerne planlægger hvordan hun skal snigmyrde mig. Sådan er hendes natur, har jeg beklagelig vist måtte indse." Hun sukker, men gør det kort, for ikke at virke overdrevent teatralsk.
"Så lad os da gøre Kaptajn Jupal opmærksom på faren ved at være for tæt på Kommandør Shay, og dermed bede hende, lige som du og jeg, om at holde et ekstra øje på kommandøren. Eventuelt fortælle, at vi har mistanke om et eller flere regelbrud fra hendes side. "
|
|
|
Post by Gaston on Oct 31, 2010 9:59:06 GMT -5
((Ankwas))
Yu-.... en fortalelse eller er der mere mellem Hr. Zynn og kommandør Shay end der umiddelbart gives ud tryk for....
Ankwas nikker da Demios er færdig med at tale "Det lyder som en god plan til at lade dem bevogte hinanden og frigiver os nogle resurser til andre prioriteter."
Da han har talt færdigt ser ankwas afventende på Demios for at se om han kan få lov til at trede af og komme iseng eller der er mere på Demioses agenda.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Nov 7, 2010 18:22:10 GMT -5
((Deimos))
Der kommer igen en svag antydning af et smil i Deimos' ene mundvig som for at understrege hans tilfredshed over situationen. "Dette kunne jo dårligt være mere perfekt. I så fald vil jeg give Dem besked om, præcis hvad det næste træk i denne sag bliver." Siger han og træder nu endelig væk fra bordet og går et par skridt rundt om, over til den side hvor Ankwas står.
"De gør store fremskridt, Peedunkey" Siger han så. "De har uden tvivl en strålende fremtid i RET foran Dem."
|
|
|
Post by Gaston on Nov 14, 2010 15:57:33 GMT -5
((Ankwas))
Ankwaas ranker sig ved rosen (dog ikke synligt da han altid er helt rank, det går jo ikke at man som RET officer går rundt og har en dårlig holdning!) "Mange tak Hr. Zynn" svare Ankwas med sin vandte militæriistiske stemme føring selv om det nok ikke er svært at høre at han er meget beæret over rosen fra Demios. Han tier derefter og afventer de følgende oplysninger han Demios måtte komme med.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Nov 18, 2010 14:48:21 GMT -5
((Deimos))
"Det er velfortjent." Deimos smiler stadig. Så gør han en let bevægelse med hånden, som tegn til sin praktikant om at han kan forlade rummet.
|
|
|
Post by Gaston on Nov 18, 2010 15:23:34 GMT -5
((Ankwas))
Da Ankwas for kommandoen køre han hælende sammen og hans hænder finder om på hans ryk, hvor efter han laver et nik mod Demios for at vise at han har forstået ordener og sige farvel hvor efter han tager et par skrid baglæns for så at dreje rundt på hælen og g forlade kahytten((og der med tråden)).
|
|