|
Post by Julie the Merciful on Apr 7, 2010 2:03:53 GMT -5
Jeg er i den uheldige situation at jeg stadig ikke har fået skaffet photoshop... Derfor ser jeg mig nødsaget til at være underlagt andre brugeres kreative evner for tiden. Jeg har brug for et banner! Henriette lavede et flot et til mig, jeg har haft et stykke tid, men nu er det tid til forandring. (kører med mit eget gamle Deimos-banner i mangel af bedre) Hvem vil lave et banner som jeg kan bruge? Hvilke karakterer eller hvilket tema, der skal bruges, lader jeg være op til kunstneren selv. Overrask mig! Kom gerne med flere, hvis I vil xD Så har jeg nogle at vælge i mellem... Fremover må denne tråd gerne benyttes, hvis andre også vil bestille et banner.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 7, 2010 6:37:30 GMT -5
Intet banner lige nu, men du kan da få et link til at downloade GIMP. Godt, gratis og oveni helt lovligt. Jeg tror endda det kan sættes op til at ligne photoshop. Ingen undskyldning for ikke at være kreativ www.gimp.org/windows/
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 7, 2010 12:06:08 GMT -5
jamen er det ikke svært at finde ud af? xD Tak for tippet ellers
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 7, 2010 12:11:49 GMT -5
Ellers er der lorteprogrammet af bæ: PhotoPlus www.freeserifsoftware.com/software/photoplus/Ej, så slemt er det heller ikke. Det minder om en meget handicappet udgave af photoshop, men det fungerer i hvert fald efter det samme system.. Og jeg har da selv lavet flere fine bannere med det
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 7, 2010 12:41:55 GMT -5
jamen er det ikke svært at finde ud af? xD Tak for tippet ellers Jeg finder faktisk GIMP langt mere overskueligt at finde rundt i end photoshop, på trods af at jeg nu sidder med sidstnævnte dagligt i skolen XD Give it a try, I dare you!
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Apr 13, 2010 6:25:07 GMT -5
Og det ryger også lige ind her.... Xirany: the green fairy
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 23, 2010 9:25:51 GMT -5
Godt jeg ikke skal leve af at levere ting til tiden. Here you go - lige i face!
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Apr 27, 2010 2:18:57 GMT -5
Årh hvor er det nice! :-O
Jeg tænker instantly Sauron... xD Men det er nok bare mig der harf fantasy på hjernen.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Nov 16, 2010 16:59:38 GMT -5
Nu har jeg efterhånden haft det banner, som Trine lavede til mig, i et stykke tid... så hvis nogen føler for at tage udfordringen op og lave mig et banner (der kan afløse den sindssyge erstatning jeg i øjeblikket har), så ville man gøre mig glad
|
|
|
Post by Kallawarr on Nov 16, 2010 18:05:15 GMT -5
Jeg har faktisk lave et banner for nyligt, inde i Gimp, men hver gang jeg prøver at uploade den siger den Invalid Fil type. Er der nogen, som ved hvordan man kan fixe det?
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 17, 2010 2:36:05 GMT -5
Husker du at gemme filen i jpg-format?
|
|
|
Post by Kallawarr on Nov 17, 2010 7:44:50 GMT -5
Hm... Kan godt være at jeg har glemt at gemme den i jpg format, hvad skal man gå ind under for at gemme den i jpg format? Woohuu det lykkes EdiT: img521.imageshack.us/img521/9494/anisfall.jpgJeg er ny til det her, så jeg har stadig meget at lære, bare så i ved det.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Nov 23, 2010 15:53:16 GMT -5
Det ser da fint ud Men for et banner vil jeg sige, at det er lidt stort..
|
|
|
Post by Sokken on Nov 25, 2010 16:46:36 GMT -5
.. jeg kan se du ønsker et nyt banner, Julie? Jeg er frisk på at lave et, hvis du har lyst. Hvad vil du have på?
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Nov 30, 2010 16:47:31 GMT -5
Det er op til dig, sådan set jeg vil helt vildt gerne overraskes. (... Men Yaoi er banlyst xD!!)
|
|