Thrawn
Alterdreng
Feel the force around you
|
Post by Thrawn on Apr 20, 2010 13:42:51 GMT -5
((Sira))
Sira ryster tankerne af sig og nikker med et lille grin til Phoibs kommentar. "Ja de gør de i hvert fald ikke let..." Hun vender tilbage til at tørre sit hår. "Men ja.. Tidligt herfra i morgen."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 23, 2010 0:40:04 GMT -5
((Phoib))
Phoib nikker med et smil til Sira. "Jeg tror virkelig, det er godt, jeg ikke skal rende rundt deroppe alene. Jeg farer så let vild sådan nogle steder.. jeg mener.." han stopper gradvist sig selv og klør sig lidt i nakken, idet det ser ud som om han pludselig er kommet i tanke om noget. Det ender med en mindre pause, hvor han til sidst lader blikket glide lidt rundt i søgen efter et andet samtaleemne
"Det går også godt her?"
|
|
Thrawn
Alterdreng
|
Post by Thrawn on Apr 23, 2010 7:11:40 GMT -5
"Ja alt går også godt her." lyver Sira. Hun smiler stadig mens hun binder håndklædet fast om håret, og lader sine foldede hænder hvile på bordet foran hende. "Du ved... Det meste er bare papirarbejde og sådan." Hun lægger mærke til hans flakkende blik, og lægger hovedet en smule på skrå.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 23, 2010 7:37:35 GMT -5
((Phoib))
"Hvor dejligt!" udbryder Phoib, men da det pludselig går op for ham at det muligvis ikke er den samme slags papirarbejde de tænker på, tilføjer han: "Eller..øh, måske.." han klør sig en smule forlegent i nakken igen og prøver lidt klodset at udbedre det, han åbenbart syntes blev et lidt for voldsomt udbrud. Hans blik flakker en del.
"Det kommer jo an på, hvad det er og sådan noget.. Og om man kan lide det selvfølgelig. Det er der jo nogen der er bedre med end andre, - eller jeg mener, de kan bedre lide det, - eller det har jeg lige sagt..." han ender med et lille suk, klar over at det muligvis ikke var de største retoriske evner han netop fik fremvist.
|
|
Thrawn
Alterdreng
|
Post by Thrawn on Apr 23, 2010 12:49:18 GMT -5
Sira ler overbærende og ryster hovedet meget let, mens hun ser ned i bordet. "Jeg vil nu sige, at det kommer an på hvad slags papirarbejde det er som man laver, og jeg har lavet alt fra patruljerapporter til virksomhedsfinanser, så jeg har set min del." Hun ser op på Phoib i et forsøg på at fange hans blik. "Og du kan tro, at den slags man laver her ikke er af den spændende slags."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 23, 2010 13:00:52 GMT -5
((Phoib))
Phoibs blik når kort at møde Siras blik, men så flakker det beskedent ned et sted på bordet igen.
"Nej, det kunnejeg måske godt forestille mig..." Han lader tankerne rotere et tavst øjeblik. Så ser han lidt tøvende op på Sira
"Hvad var det egentlig, du lavede igen?"
|
|
Thrawn
Alterdreng
|
Post by Thrawn on Apr 24, 2010 2:23:31 GMT -5
((Sira))
"Lige nu er jeg udstationeret her... Her er fint nok at være, og jobbet er da spændende nok, bortset fra papirarbejdet." Hun sukker let og vender blikket op mod loftet i et nærmest drømmende udtryk. "Men mellem os, så er det ikke hvad jeg havde forestillet mig. Jeg vil gerne opleve galaksen.. men den mulighed lod jeg gå lige forbi."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 3, 2010 10:05:21 GMT -5
((Phoib))
Phoib nikker ihærdigt. "Galaksen er et fantastisk sted. Der dukker hele tiden nye fantastiske ting op. alle de civilisationer, befolkninger, kulturer... Og et bliver ved i en uendelighed!" smiler han med et fuldkommet betaget blik i øjnene.
"Den menneskelige race kan slet slet ikke gøre sig forhåbninger om at se det hele... desværre," Han griner lidt for sig selv "Nogen gange ville jeg ønske at jeg var blevet født som noget med en højere levealder. Men så har vi til alt held optegnelser fra alle dem som lever længere. At læse optegnelser er næsten som at være der selv - ih, det ville have været fantastisk at være det!" I takt med at han taler bliver hans blik mere og mere drømmende, men i forhold tli Sira er der langt flere forhåbninger i det
|
|
Thrawn
Alterdreng
|
Post by Thrawn on May 7, 2010 10:39:52 GMT -5
((Sira))
Sira udstøder et dæmpet grin. "Ja men vi har kun den tid, som vi har her og nu. Men i det mindste vil du da komme til at opleve den virkelige ting frem for bøgerne, nu hvor dit forslag nærmest er så godt som godkendt." Sira smiler opmuntrende. Det skulle nok gå for Phoib i morgen, ingen tvivl om det. Hun strækker sig langsomt og yndefuldt, inden hun kører håndklædet omkring håret en sidste gang. Phoib minder på nogle måder Sira om sig selv før hun forlod Coruscant, og hun kan mærke han virkelig brænder for det han laver... Endnu mere grund til at have tiltro til at han vil klare sig godt foran generalen i morgen.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 11, 2010 9:40:48 GMT -5
((Phoib)) Phoib er ét stort smil. ''Nemlig!'' udbryder han. ''det bliver som at få lov at skrive historiebøgerne selv! -nej, vent det kan kan jeg jo bare gøre'' han blinker lidt med øjnene som har han fået en mindre åbenbaring. ...og så kommer han ikke rigtig videre. Han sidder bare og stirrer frem for sig som har der åbnet sig helt nye planer for ham, han er nødt til at gennemse yderligere i hovedet
|
|
Thrawn
Alterdreng
|
Post by Thrawn on May 11, 2010 13:30:45 GMT -5
((Sira))
Sira lægger det nu våde håndklæde på bordet. Det er faktisk ret rart at have nogen at snakke med. Hun lægger hovedet en anelse på skrå med et spørgende udtryk. "Vil du have en kop the eller kaffe?
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 15, 2010 3:09:28 GMT -5
((Phoib))
"Ja, det ville da være hyggeligt..." svarer Phoib lidt fjernt, men bliver så tydeligvist ramt af en tanke som et lyn fra himlen.
"Åhnej, hvad er klokken?!" udbryder han i det samme og ser pludselig meget mere nærværende ud
|
|
Thrawn
Alterdreng
|
Post by Thrawn on May 16, 2010 7:39:41 GMT -5
((Sira))
Sira stopper op og går hen til den lille kommode hvor hun lagde sit chronometer inden hun gik i bad. En handy lille håndledsbåren model med både chrono og comlink. Sira har indstillet den til at kunne vise tre forskellige tider; det lokale klokkeslæt, Black Angels og den galaktiske standard tid fra Coruscant.
"Den er 17:15..."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on May 22, 2010 9:51:29 GMT -5
((Phoib))
Phoibs blik flakker frem og tilbage med lynende fart, mens han tænker
"Lokal tid...?"
|
|
Thrawn
Alterdreng
|
Post by Thrawn on May 22, 2010 14:11:20 GMT -5
((Sira))
Sira spænder kronoet omkring sit håndled. "Jeps... Lokal tid." Det er faktisk snart spisetid og Sira bør gå i kantinen for noget aftensmad. På den anden side er hun ikke i humør til det store.
|
|