Weirdo
Dekan
Introducing Thomas Andarsi
|
Post by Weirdo on Apr 6, 2010 8:57:22 GMT -5
((Thomas))
Thomas står lidt og tænker over det imens han kikker ud af den store rude bagest i rummet.
"Et sted hvor jeg kan udfolde mig. Et sted hvor jeg vil blive accepteret og respekteret for min insats. Et sted der vil give mig nye udfordringer og gøre mig til en endnu bedre pilot." Han ser ned på zabrakken i stolen.
"Kan du tilbyde mig det?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 6, 2010 12:04:33 GMT -5
((Nova))
"Nåda." kommenterer kaptajnen ligegyldigt til Thomas' ønskeliste. Hun sætter cigaren tilbage i munden og tager et meget afslappet sug, idet hendes blik fuldkommen følger den rygende genstand, som er der et eller andet ved den, som gør den utrolig vigtig at holde øje med.
"Det er jo i og for sig underordnet, lille ven," siger hun med samme ligegyldige tone, og lader fortsat blikket følge cigaren, da hun tager den fra munden for at blæse en lang røgsøjle frem for sig
Alt imens indikerer lyde fra Thomas' jakke at det lille grimme dyr ikke har holdt sig til at flytte ind i beklædningen.. snarere omvendt
"Desuden kan jeg ikke rigtig se, hvad jeg skal bruge endnu en pilot til," fortsætter zabrakken endelig efter en kort pause, og bytter rundt på sine fødder på bordet
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Apr 14, 2010 8:57:10 GMT -5
((Thomas))
"Nå så det synes du.." Thomas slentrer forbi Nova og står lidt og kikker ud på hangaren.
"Fik jeg sagt at jeg skulle hilse fra Kastar.." Han ser ud til at tænke over noget. "Vi ved begge to udemærket godt at du har brug for en pilot. En rigtig pilot og ikke bare en eller anden undersåt der tilfældigvis kan flyve. Så hvad med at du stoppede dit bullshit før jeg mister tålmodigheden og går hen til en af dine rivaler istedet."
"Og nu må du forresten gerne kalde dit dyr til dig ellers skal jeg sørge for at både jakke og dyr bliver blæst til Kessel."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 14, 2010 9:25:53 GMT -5
((Nova))
Nova følger kun Thomas med et sideblik og vender sig ikke, trods at han bevæger sig bagom hende. Da han imidlertid nævner Kastar, hæver hun et øjenbryn for sig selv og tager cigaren fra munden, hvorpå hun trækker det ene ben ned fra bordet så hun kan komme til at dreje sig lidt rundt og faktisk se på Thomas. Hun ser stadig på ham med en noget ligegyldig og flad mine, men der begynder at spores en smule irritation, især da hun kniber øjnene lidt sammen
Hun lader en ganske lille pause fylde rummet og måske spænde stemningen en smule an, før hun taler til ham: "Det ville være en smule trist for din jakke, ville det ikke, Tomboy?" Imens kvaser hun langsomt resten af cigaren mod bordkanten
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Apr 14, 2010 9:54:39 GMT -5
((Thomas))
Thomas vender sig om og læner afslappet ryggen mod glasset.
"Det kan der være noget om.. men hvis den fortsætter med gnave rundt er det alligevel ligegyldigt hvad jeg gør." Et smil pynter nu igen hans ansigt. Måske fordi han endelig ser noget forandring i Novas ansigt. Måske fordi han alligevel ikke havde tænkt sig at gøre alvor af sin trussel. Hans højre hånd læner dog mod siden i fornuftig afstand til hans blaster.
"Men hvad siger du? Skal du have en smagsprøve på mine evner eller skal jeg gå over til naboen?" Hans ene mundvig krænger lidt op i et halvsynligt forventningsfuldt grin.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 14, 2010 10:19:27 GMT -5
((Nova))
Til at starte med, virker det egentlig mest som om at Thomas' attitude pisser den blåhårede zabrak endnu mere af. Men så glider et pludseligt og underligt smil i det samme hen over hendes ansigt
"Jamen, så lad mig da se, hvad du kan, Tommy-drengen," siger hun. I det samme slynger hun sin hånd ned langs den ene side, og svinger en blaster op foran sig, som hun øjeblikkelig affyrer mod Thomas
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Apr 14, 2010 10:55:12 GMT -5
((Thomas))
Det var Thomas forberedt på og når med nød og næppe at glide til siden og undvige skudet der kun er få centimeter fra at ramme hans ansigt. Han sætter af fra ruden og kaster sig fremad mod Nova i et forsøg på at afvæbne hende før hun får affyret endnu et skud.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 14, 2010 11:11:33 GMT -5
((Nova))
Da det ligsom er hende selv der har gjort et udfald mod Thomas, er Nova vist ikke ligefrem overrasket over at Thomas også gør et. Men måden han reagerer på kommer nok et øjeblik bag på hende, for alt hvad hun selv når at reagere virker en smule impulsivt. Da der pludselig farer et styk ung mand direkte mod hende, drejer hun sig hurtigt rundt på stolen, og slynger derved det ben hun stadig havde der, efter Thomas et sted i hoftehøjde
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Apr 15, 2010 11:05:17 GMT -5
((Thomas))
Det når Thomas ikke at reagere på. Han mister balancen af det overraskende kraftfulde spark han får i siden, men på grund af den høje fart han kastede sig fremad med kan han ikke gøre andet end at tumle hovedkuls ind i Nova og stol. Ikke just graciøst, men det er der jo ikke noget at gøre ved.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 15, 2010 13:24:16 GMT -5
((Nova)) Da piratkaptajnen pludselig berøves balancen, griber hun ud efter det første og det bedste i en fortsat instinktiv handling. Dette viser sig at være Thomas selv, men det er der jo ikke noget at gøre ved (( )) Hun får med den ene næve fat i hans skulder som hun hiver til sig i et forsøg på at komme op. Det bevirker imidlertid bare at hun får hevet ham yderligere med sig i et fald bagud over den samtidig væltende stol. De lander begge akkurat langs bordet; Thomas øverst og zabrakken nederst, dog stadig med et fast greb i hans skulder som hun med det samme støder meget hårdt til, for at få ham til at vælte om på siden
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Apr 15, 2010 14:47:22 GMT -5
((Thomas))
Det kan godt være at Nova støder nok så hårdt, men det er Thomas der har den dominerende position nu og den udnytter han til sin fordel ved at svinge sine ben ud på hver side af Nova. Han bliver skubbet lidt tilbage, men tvinger sig tilbage med sin kropsvægt og griber den skubbende arm ved håndledet og presser den nedad. Med hans venstre hånd forsøger han at gribe hånden med blasteren før han får et rygende hul igennem sig.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 15, 2010 14:58:18 GMT -5
((Nova))
Måske en smule uventet bryder Nova pludselig ud i en højlydt latter, til trods for at hun lige nu ligger temmelig afvæbnet Det må egentlig kræve en ret god lungekapacitet når hun sådan ligger ned, og hun bliver endda ved lidt endnu. Så ser hun tilbage på Thomas med et skarpt blik som får et bizart sammenspill med det brede tandsmil hun også sender ham.
"Pas på, dreng," siger hun med en underligt sigende mine
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Apr 15, 2010 17:04:56 GMT -5
((Thomas))
Thomas ånder tungt ned mod piratdronningen under ham. Hans hjerte hamrer og hans muskler er spændte. Så da hun pludselig sætter i et grin kikker han lidt overrasket på hende og af en eller anden underlig grund kan han ikke lade være med at få det lille grin fra før tilbage i mundvigen.
Han holder Novas blik et par sekunder efter hendes kortfattede advarsel. Men pludselig trækker han med et elegant fodarbejde sig selv og Nova op på benene igen. Så de nu står lige op ad hinanden. Først dér giver Thomas slip på hendes håndled.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Apr 16, 2010 7:08:58 GMT -5
((Nova))
Zabrakkaptajnen forholder sig faktisk ganske roligt. Hun gør intet forsøg på at tvinge sig fri, heller ikke hun er kommet op og stå. Hun ser bare roligt og observerende tilbage på ham. Da Thomas slipper hendes håndled breder der sig ligeledes et afslappet og næsten venligt smil på hendes læber og hun børster forsigtigt sine skuldre med den venstre hånd
Det er derfor fuldkommen uden varsel, da hendes højre hånd (stadig med blasteren i) pludselig suser direkte mod Thomas' hoved med en boksers slagkraft. Dog bruger hun knoerne og ikke blasteren
"Nåhmen, det var jo meget sjovt," griner hun kort og sætter sig på bordet bag hende
|
|
Weirdo
Dekan
|
Post by Weirdo on Apr 18, 2010 16:45:08 GMT -5
((Thomas))
Da slaget pludselig rammer ham ud af det blå vælter Thomas bagover og falder ned på røven og der sidder han så, godt øm i kæben og kikker op på Nova.
"Jaja, ganske morsomt." Thomas strækker kæbemuskulaturen imens han tager sig til kinden med den ene hånd.
Av..
|
|