|
Post by Gaston on Oct 13, 2010 7:33:38 GMT -5
((Zan))
Zan tøver ikke et øjeblik, jo længer væk han kommer jo mindre er risikon for at blive opdaget, ligesom tilbage da han lavet likvideringer på tatooine, han trykker straks på knappen der tilkalder elevatoren, stiller sig med rykken op ad væggen ved elevatoren (så han kan se gangen han er kommet af, samt ikke kan overfaldes bagfra af folk der kommer ud af elevatoren) og begynder at lede lommerne igennem efter vagtes comlink (hvis han har haft et.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 14, 2010 11:44:13 GMT -5
I rustningen finder Zan et standart comlink. Undersøger han det nærmere finder han ud af at der er en række opkaldsnumre listet op, men de er inddelt med numre og ikke med ordbeskrivelser.
Imens ankommer elevatoren til hans etage. Døren til den åbner. Helt tom og helt stille.
|
|
|
Post by Gaston on Oct 31, 2010 9:27:35 GMT -5
((zan))
da elevatoren ankommer og døren er åben springer Zan frem med klar til at skyde, da der ikke er nogen går han ind i elevatoren, og trykker på en af knapperne i midten (da han ikke kan læse kan det jo være lige meget, han skal bare væk!) Først da elevatorens dør har lukket sig og elevatoren er på vej væk slår det ham at der kan være overvågning og han ser sig rundt i elevatoren.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 8, 2010 5:45:44 GMT -5
((Elevator))
Der sidder ganske rigtigt et lille kamera oppe i et af elevatorens hjørner. Der er ikke gjort meget for at skjule det og noget kunne tyde på at det er meningen at man skal vide at der holdes øje med en. Tilsyneladende har Zan trykket sig hen til en etage som ikke er helt i nærheden. I hvert fald går der lidt tid
|
|
|
Post by Gaston on Nov 9, 2010 16:37:39 GMT -5
((zan))
Rolig nu, du er i vagtens rustning, og han ligner alle andre vagter på basen! De opdager ikke det er dig der er her! slet ikke!!! Når jeg kommer til etagen går jeg stille og roligt frem og undgår alle på vejen, finder nogle våben og en bunke creds og så ud igen! Det hele går efter planen! De så ikke på holo maskinen hvem det var der gjorde det, og vagten overlevet ikke til at sladre! Det skal nok gå!! mens elevatoren og Zan's tanker køre på langfart står han ret op og ned som om han var en statue, det er kun svæklinge der viser deres frygte ved at vride hænder og gå frem og tilbge i elevatoren efter hans mening, og det er han i hvertfald ikke.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 14, 2010 11:19:02 GMT -5
((Npcs))
Endelig stopper elevatoren og dørene åbner til nogle nye omgivelser som Zan nu ikke får megen lejlighed til at nyde, for i det samme kommer 4 mænd i mandalorianrustning løbende mod elevatoren. De ser Zan, men opfatter han tilsyneladende som en af deres egne. De trækker i hvert fald ikke våben
"Hey," hilser den ene kort. "Kom med. Der er problemer nede ved D45" De venter ikke på at Zan kan træde ud, tværtimod virker det som om de forventer at han går tilbage i elevatoren og lader dem komme med
|
|
|
Post by Gaston on Nov 14, 2010 12:50:05 GMT -5
((zan))
4 mod 1, ikke gode ods... men de ser det ikke komme.... Zan skal lige til at gribe sin blaster og sende de første to første af mænd til den anden verden med et ekstra åndehul i panden da han kommer i tanke om kameraet og træder til side og gør plads til mæende komme ind
De opdager det er mig hvis vi kommer der ned..... hvad gør jeg!!??! Jeg kan løbe fra dem! Når døren lukker sig hopper jeg ud og kaster en granat ind i elevatoren!! kameraet ser mig... Men jeg hopper bare i noget andet tøj!
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 15, 2010 8:01:00 GMT -5
((vagter))
Vagterne fortsætter ufortørnet ind til Zan i elevatoren. "Du kommer da ellers nedefra, hørte du ingenting?" spørger rustningen igen og trykker dem ned på den etage Zan lige er kommet fra
|
|
|
Post by Gaston on Nov 18, 2010 15:11:47 GMT -5
((zan))
Uden at endse hvad han bliver spurt om fordi han koncentrerer sig om timeingen Lige før døren lukker kaster zan sig ud gennem den og smider en granat ind af døren. Han lander i et rulle fald, men før han når til det punkt hvor han kan stoppe og gå fra rullende til løbende som hans plan var, stopper en væg hans rulning hårdt og brutalt.
Smerte er for svage personer! Må op og vider!!
Han rejser sig og sætter i løb ned af gangen uden at opfatte om hans plan virket eller ej, lige meget hvad skal han væk der fra
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 18, 2010 15:23:03 GMT -5
((vagter... eller ja.. snarere x-vagter))
Der lyder et overrasket brøl da Zan ikke blot pludseligt kaster sig ud af elevatoren, men derpå sender en granat ind i stedet. De høje protesterende udbrud er dog ganske forgæves, for bag Zan lukker elevatordøren og i det samme lader en pludselig rystelse og et enormt brag tilskueren vide at granaten er sprunget.
Zan når nu ikke at løbe længe før lyden af en meget heftig alarm pludselig skærer gennem alle gangene på stedet. Og som for at understrege en pointe om det samme bliver Zan første gang han drejer mødt af tre rustninger. De tøver ikke, men fyrer deres rifler af i det øjeblik de ser zabraken løbe imod dem
|
|
|
Post by Gaston on Nov 18, 2010 15:50:48 GMT -5
((Zan))
Zan når ikke helt selv at opfatte hvad der sker før han instinktivt kaster sig forover lander i et rulle fald, han for også på den måde dodge de værste skud mod hans hoved, men for stadig et par træffer ind på sin torso og ben, de sætter ham dog ikke ud af i stand til, dog lid anstrengt, at i samme øjeblik han kan sætter af og løber til bage i den retning han kom fra.
Jeg må væk!!! Ignorer smerten i benende og kroppen, det er ikke alvorligt! kan stadig løbe!!
Han griber efter sin blaster, som dog viser sig at være væk
Lort har tabt den, kan ikke slås nu
Han bider tænderne sammen for at dæmpe smerten i hans krop og ben og forsøger at sætte farten op mens han holder ud kig efter en dør han kan løbe ind af.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 21, 2010 13:10:28 GMT -5
((Hutt-base))
Langt den vej når han nu ikke, for fra den anden ende kommer der ham nu også et hold på 4 i møde. Denne gang er der kun tale om én vagt i mandalorian-rustning plus to rodians og en weequay, der dog ikke destomindre begynder at skyde efter Zan så snart han er til syne for dem. Bag sig kan Zan nok høre, hvordan de tre andre er på vej efter ham
|
|
|
Post by Gaston on Dec 25, 2010 15:43:46 GMT -5
((zan))
Lort! Hvad nu !!! Før Zan når at svare på hans eget spørgsmål slår hans instinkter ind og han kaster sig bagover for at undgå blaster skudene, han undviger uden problemer skudende da det er de færreste der skyder efter fødderne men laver en minder behændig landing der mest af alt ligner en maveplasker på rykken. Det er stadig hans instinkter og hans fars træning der styre da han rækker ud efter sin blaster for at gøre det af med hans angriber. Pis!!!!! Jeg har jo tabt den! Jeg ligger jo her som en skildpadde! Jeg er 'Crispo'!!!!
((Huttese er jo hans hoved sprog så lidt slag der fra kan jo aldrig skade... 'Crispo (crees poh) v. 1. Fry. 2. Kill.'))
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Dec 26, 2010 15:54:57 GMT -5
((Vagter))
Bag Zan indhenter de andre vagter ham hurtigt og der sendes et par skudsalver derfra for venligt at gøre zabrakken opmærksom herpå. Da han vælter bagover, indstilles skydningen fra begge retninger dog med et vink fra en af dem i rustning
"Overgiv dig, eller dø på stedet," lyder det meget kontant fra ham
|
|
|
Post by Gaston on Jan 26, 2011 16:48:10 GMT -5
((Zan))
Zan ligger et øjeblik med musklerne spændte muskler og er klar til at hoppe op for at tage flest mugligt vagter med sig i døden, men dan han skal til at hans krop oprør og smerten over mander ham og forhindre ham i at komme op.
|
|