|
Post by Trine the Destroyer on May 31, 2010 7:47:47 GMT -5
((Dør))
["Nåh, for Taris,"] lyder det fra døren, nu lidt mere venligt stemt
["Jeg sender lige Kamana ned og afløser dig så - et øjeblik"] Der lyder et par skrat, så slukker forbindelsen. Der sker imidlertid ikke noget med døren. Man skal åbenbart vente på afløseren kunne det lade til
|
|
|
Post by Gaston on Jun 2, 2010 1:40:13 GMT -5
((Zan))
Zan stiller sig hend og prøver at efterligne den måde vagten stod på før han overfaldt ham, og venter på at afløseren kommer.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jul 6, 2010 9:54:43 GMT -5
((NPC))
Efter ca halvandet minut glider døren bag Zan pludselig op med en meget dæmpet knurren. Afløseren ligner til forveksling den anden vagt (eller Zan sådan set), idet han bærer en identisk rustning. Rustningen ser kort fra Zan til det forkullede lig og afslører på ingen måde hvad han tænker, eller om han overhovedet gør det
"Du slæber ham selv op, Akero," nøjes han med at kommentere i en afsindig flad tone
|
|
|
Post by Gaston on Jul 19, 2010 16:25:35 GMT -5
((Zan))
Zan Nikker til afløseren, han bukker sig ned og samler den døde vagt op og svinger hans lig over skulderen i et brandmands greb der efter går han målrettet ind af døren ikke tal til nogen! ikke tal til nogen!!! find et skab, gem liget! find kapsler creds og kom ud igen!!
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Jul 22, 2010 4:28:21 GMT -5
At træde indenfor er lidt som at bevæge sig ind i en myretue eller en anden form for underjordisk insektbo. Gangen som Zan træder ind i er kun lige belyst og man har ikke gjort sig de mindste anstrengelser for at dekorere hverken vægge eller gulve. Gangen slutter i et t-kryds, men inden Zan kan nå helt derned åbner gangen sig til siden i en døråbning til et mindre rum. Han når dog højest sandsynligt ikke at opdage det, før et skaldet hoved pludselig stikker ud. ''Akero, forresten!'' udbryder ejeren af skaldepanden - en tattoveret mand med skæv næse '' ved du hvor gammel Mafosl er, og hvor mange søskende han har?''
|
|
|
Post by Gaston on Jul 31, 2010 11:46:22 GMT -5
((Zan))
En test Zan er et øjeblik ved at smide liget på hans ryg fra sig og skyde Skaldepanden, men noget i ham, måske erfaring af at en kamp på en åben gang mit i en gangster boss hoved kvarter betyder larm og vagter, får ham til at stoppe. Han har bare et dum væde mål! han har bare et vædemål! "syv hundret ni og halv fjers, og 12 søskende" lyder Zan's skud mens hans hånd der vender væk far manden trækker en blaster i skjul bag liget.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Aug 13, 2010 17:29:11 GMT -5
((npc))
Manden ser kort på zan med et blankt blik. Et øjeblik ser det ud som om et tvivlende ansigtsudtryk vil spille ind, men så nikker han med en eftertænksom mine
"Jeg havde nok sagt 20, men vi kan jo gi' det et skud..." Han fortsætter sin nikken som for at bekræfte det yderligere for sig selv
"Jeg sender et varsel til Gjenta om at du er på vej," tilføjer han til Zan, og trækker sig så tilbage til sit lokale
|
|
|
Post by Gaston on Aug 17, 2010 15:01:06 GMT -5
((Zan))
Det tvivlende udtryk i mandens ansigt, og hans korte pause, for alle alarm klokker i Zans hoved til at ringe. Han har gennemskuet mig! Han advare Gjenta der står klar og nakker mig!!! Da skalde panden trækker sig tilbage mod lokalet placerer Zan et blaster skud i på ham, og selv om han ikke er den bedste skytte, er der kort afstand, og han har haft en del træning efter han er kommet til Nar Shaddaa, der efter rykker han ind mod skalle pandens rum, med blasterens klar, hvis der skulle være flere der inde, eller skuddet ikke tog ham ud.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Aug 22, 2010 9:07:00 GMT -5
((npc))
Det er tvivlsomt om gutten overhovdet når at registrere at Zan pludselig går amok, for han når ikke engang at dreje hovedet, før han sendes død i gulvet af Zans blaster. Han vælter forover, ind i rummet, som viser sig ikke at være tomt. Ved et lille bord udstyrret med en holotransmitter sidder en duros i en form for jumpsuit. Her bliver han dog ikke siddende, for da hans ven pludselig vælter ind i rummet med hul i hovedet, rejser han sig med en trukket blaster som han fyrer af mod døren
|
|
|
Post by Gaston on Sept 6, 2010 2:25:38 GMT -5
((Zan))
Zan forventet at de lå i baghold i rummet til når han svaret forkert, og benytter liget han stadig har over skuldren som et kød skjold mens han rykker tætter på døren og en gang imellem sender et blaster skud ind gennem den.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Sept 29, 2010 13:59:17 GMT -5
((npc))
Imellemtiden finder hans modstander dækning bag en stol som dog nok ikke er særlig tilstrækkelig i længden da den dels ikke dkker så godt, og da rummet dels er så småt.
"Assistance ved indgang D45!" hører man ham råbe gennem skudbølgerne
|
|
|
Post by Gaston on Oct 5, 2010 16:22:30 GMT -5
((Zan))
Jeg er opdaget!!! Har jeg selv afsløret mig?! Nej! De viste jeg kom, hvorfor ellers spørgsmålene? Det var planlagt fra start!!!! Zan sender et par skud mere i retning af durosen. Det her går ikke!!!! Har ikke tid!
Zan smider liget fra sig, mens han i samme bevægelse går i dækning bag dørkammen, mens han febrilsk med sin frie hånd leder lommerne på bælte på rustningen igennem efter en granat.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 6, 2010 0:44:35 GMT -5
((npc))
Inde fra rummet fortsætter skudfbølgerne, men det lader ikke til at durosen lægger an til at ville forlade sit dække
|
|
|
Post by Gaston on Oct 6, 2010 1:05:49 GMT -5
((Zan))
til Zan's held finder han en granat i den stjålen rustning, som han aktiverer og kaster ind af døren. Jeg må vider! forstærkningerne er her nok snart!men de vil aldrig ligge mærke til en tilfældig af deres vagter på basen!
Zan løber hurtigt ned til krydset, og drejer tilhøjre i håb om at det ikke leder ham lige ind i forstærkningerne.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 7, 2010 10:46:44 GMT -5
Eksplosionen der lyder bag Zan da han løber bort istemmes ganske kort af et skrig som afsluttes så brat at man ikke er i tvivl om at der er gjort en ende på durosen.
Zan render ikke ind i modløbende efter at være drejet og ender snart blindt ved en elevator
|
|