|
Post by tobitail on Mar 5, 2010 19:09:12 GMT -5
((Xandra))
Den lille pige smiler medfølende op til wookien efter hun har læst hvad han har skrevet, hun ser lidt ned i bordet og bider sig lidt nervøst i underlæben med jordbær lipglossen som glimter i skæret fra lyset i baren. Hun ser derefter op på wookien og svarer:
,, Jeg er på jagt efter et eksperiment der er stykket af fra Republikken.. det er ikke så vigtigt som din mission.. men der er en god dusør for det og jeg,." Xandra's mave giver en rumlen fa sig og hun smiler flovt til Kallawar. ,, jeg kunne godt bruge dem.."
|
|
|
Post by Kallawarr on Mar 6, 2010 10:20:01 GMT -5
((Kallawarr))
Kallawarr drejer kruset rundt mellem sine hænder, mens han overvejer at stille hende et forslag. Hvad hvis jeg hjalp? Grifler wookieen ned på papirret. To hoveder er bedre end et jo. Efter at havde nedfældet sine spørgsmål på papirret kigger Kallawarr på Xandra. Som for at holde nøje øje med hendes reaktion.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 8, 2010 14:51:15 GMT -5
((Xandra))
Xandra lyser op i et stort smil og ser meget glad ud da Kallawarr tilbyder hans hjælp. Den lille pige nikker sagte, og retter lidt på sin jakke inden hun rækker hånden ud imod ham og siger:
,, Deal!"
|
|
|
Post by Kallawarr on Mar 8, 2010 15:24:47 GMT -5
((Kallawarr))
Kallawarr brøler enigt og nikker så. Xandras hånd forsvinder i hans store lap, da han ryster den. Hvad er dusøren på ham, hvis jeg må spørge? Skriver han ned.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 10, 2010 16:59:43 GMT -5
((Xandra))
,,150.000 Credits.... ikke dårligt, huh?"
Xandra smiler stort til Kallawarr som om hun allerede har tjent dem.
|
|
|
Post by Kallawarr on Mar 12, 2010 8:36:45 GMT -5
((Kallawarr))
Som svar ryster Kallawarr på hovedet. Nej det var ikke så lidt, nedfælder han på papirret. Kunne godt bruge nogle credits til min eftersøgning. Uddyber wookieen. Kan du fortælle mig lidt mere om ham??? Kallawarr rækker poten op i luften og knipser ad en tjener. For at bestille sig endnu en stærk drink. "Tak," brummer han og betaler for det stærke alkohol.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 18, 2010 14:37:57 GMT -5
((Xandra))
Xandra fortsætter med at smile til Wookien og så begynder hun at forklare:
,, Han er et eksperiment der blev lavet for mange år siden. Rygterne siger at han, samt to andre. Skal være special lavet til at dræbe Jedi's uden problemer. Det større mål med dem var sikkert at lave en slags super elite man kunne pusse på kraftbrugerne."
Xandra finder en lang seddel frem og ligger den på bordet. Det ligner en form for indkøbs liste som hun har lavet og en masse udtænkninger, ord der står randomly rundt omkring, og igennem det kan man se at der er skrevet, tegnet linjer og nærmest lavet strategi om bagpå. Alt i alt antyder det at denne lille pige godt nok ikke ser ud af meget, men højst sandsynligt besidder en god sans for planlægning.
,, Jeg har lavet en liste med de ting som Dex ikke kan tåle, eller som vil skade ham på den ene eller anden måde. Han er som sagt lavet til at næsten at være uovervindelig, men en hver menneskeskabt kreation er ikke perfekt ligesom mennesket ikke er det. Selvom jeg også har fået nys om at projektet og folkene som lavede de tre eksperimenter ikke blev færdige med dem.. derved siger jeg ikke vi skal under vurdere dem, men lad os ikke blive for skræmte af deres rygte. Jeg har taget til mig at Dex kan forvandle sine hænder og arme til blastere og at han har ledninger der stikker ud af hans hud fra nakken og til baghovedet. Hvis man kapper dem så går hans "system" ned, så det er hvad vi går efter når vi møder ham!"
Xandra ser op på Kallawarr efter hun har snakket, som om hun prøver at finde ud af om wookien har forstået alt hun har sagt eller om han er blevet forvirret hen af vejen?
|
|
|
Post by Kallawarr on Mar 21, 2010 11:54:09 GMT -5
((Kallawarr))
Kallawarr stiller sit tomme krus fra sig og kigger undersøgende på papirret. Det burde de her sagtens kunne klare. Kallawarr griber fat om skæfterne til hans sabler og trækker dem et lille stykke op af skeden, så Xandra kan se at ordet skarp er en underdrivelse. Nogle af kroens stamgæster ligger mærke til de skarpe våben og fjerner først blikket fra ham, da de er sikkert tilbage i skederne. Kallawarr ligger godt mærke til det, men smiler blot grumt til pigen foran ham.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 21, 2010 12:35:23 GMT -5
((Xandra))
Xandra ligger godt mærke til sablerne, og giver også til lille nervøst kvæk fra sig da de er trukket lidt ud af deres skeder. ... De er godt nok store.... Hun ser op på wookien, smilende men nervøs, og et øjeblik overvejer hun om den store bamse kunne finde på at svinge dem imod hende en dag. Men forhåbentlig er det bare paranoia fra Xandra's side. Den lille kylling nikker til bjørnen, forstående.
,, Det er godt én af os er god med close combat våben.. jeg er nu mere til bomber, og blastere.."
|
|
|
Post by Kallawarr on Mar 21, 2010 14:02:43 GMT -5
((Kallawarr))
Latteren skiller Kallwarrs læber fra hinanden, da han godt ligger mærke til dusør jægerens kvæk. Skræmte jeg dig??? Han åbner en af sine tasker og viser en Thermal Detonator frem for Xandra. Dem mangler nu jeg heller ikke nogen af, skriver bamsen og gemmer den væk igen. Ellers er jeg også en glimrende skytte, hvis jeg selv skal sige det. Han nikker mod Bowcasteren, der sidder i hylsteret på ryggen.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 21, 2010 17:49:57 GMT -5
Pigen spærre øjne meget op da hun ser bamsen's Thermal Detonator. Den lille kylling ser mere imponeret ud end da han viste hende sablerne. Hvis hun kunne ville hendes kæbe hænge nede ved fødderne som i en tegnefilm, men siden hun ikke er en tegnefilms figur, nøjes hun bare med at sidde med åben mund. Hun lukker den først efter at Kallawarr har nikket op imod hans bowcaster. Et meget lamslået ,, Woaw!..." kommer fra Xandra, som om wookien lige har vist sig at have over menneskelige super kræfter og kan lave Kameha på samtlige mennesker i kroen og udrydde dem fra månens overflade. Hun ryster lidt på hovedet så hendes blonde hår står ud til alle sider og ser smilende op på Kallawarr, og griner i noget tid.
,, Du lader næsten til at være et helt uovervindeligt eksperiment selv!" Xandra, smiler bare stort til Kallawarr efter at have talt, og ser sig så lidt rundt i kroen.
|
|
|
Post by Kallawarr on Mar 21, 2010 18:00:15 GMT -5
((Kallawarr))
Kallawarr morer sig lidt over Xandras forbløffelse. Wookieen vender papirret om, da der ikke kan stå mere på den anden side og bøjer sig ned over papirret for at skrive endnu en sætning. Men det er jeg skam ikke - Jeg har heller ikke lyst til at være et eksperiment. Hvor skal vi starte?
|
|
|
Post by tobitail on Mar 30, 2010 10:33:22 GMT -5
((Xandra))
Xandra ser tilbage på Kallawarr og smiler igen til bamsen. ,, Jeg går ud fra det at finde din familie er af større betydning end at finde et eksperiment for penge og omdømme. Jeg ville i hvert fald ikke tøve med hvad jeg ville vælge hvis det var min familie der var blevet taget. Så.." siger kyllingen og rejser sig op, imens hun giver et nik til wookien. ,, Lad os finde din familie!".
|
|
|
Post by Kallawarr on Apr 5, 2010 10:12:08 GMT -5
((Kallawarr))
"Mallalanna, Chewwarr, Jowarri..." Mumler Kallawarr for sig selv på sit eget sprog. Med en langsom bevægelse finder han et billed frem og rækker det over til Xandra. På billedet er der fem personer, hans kone og ham selv, samt hans datter og søn. "Det," fortsætter han,, "er min forsvundne familie."
|
|
|
Post by tobitail on Apr 5, 2010 16:07:12 GMT -5
((Xandra))
Man kan tydeligt se at Xandra for tre i øjenkrogen da hun ser billedet af Kallawarr og hans familie. Hun føler med ham og for en slags mavepumper samtidig da, hun selv begynder at få hjemve. Som hun har taget imod det og står med det i hånden, ser hun op på Kallawarr og nikker bare; man kan se i hendes øjne at hun forstår Hun siger ikke mere men rækker ham hans billede tilbage. Holder det som en ville holde på noget meget værdifuldt til over flere hundrede credits.
,, Kom.", siger hun og går hen mod udgangen til baren.
|
|