|
Post by Kallawarr on Feb 25, 2010 15:40:18 GMT -5
((Kallawarr))
Kallawarr's høje og muskuløse skikkelse synes at fylde hele døråbningen, da han træder ind i værtshuset. Imodsætning til andre af hans race, er denne wookiees pels ikke brun, men mere rød i det. Rundt om sit liv er der spændt et hvidt bælte, udstyrret med små tasker og nogle remme til hans Rykk sabler krydser hans massive bryst. I et hylster sidder hans Bowcaster. De cognac brune øjne glider, for et øjeblik over kroens stamgæster, før han går hen til bardisken og bestiller sig en stærk drink. Efter at havde betalt går han hen til et tilfældigt bord og sætter sig på en af stolene.
|
|
|
Post by tobitail on Feb 27, 2010 10:13:43 GMT -5
((Xandra))
(Og således vandre en vred Xandra ind i KallaWarr's tråd xD) Med et lille "bump", lander en lille pige på en anden stol ved siden at den rødlige wookie. Hun ser ud til at være vred og irriteret og sætter sig med begge albuer imod bordets overflade og lader hendes hænder placere på hver sin kind, hvorefter hun lader sig opsluge af sin egen vrede i noget tid uden helt at ligge mærke til hvem eller hvad hun har sat sig ved siden af.
|
|
|
Post by Kallawarr on Feb 28, 2010 6:30:36 GMT -5
((Kallawarr)) (Skal hun da være velkommen til;D)
Kallawarr blotter sine hjørnetænder i et grin, da han får øje på Xandra. En gurglende lyd kommer fra hans hals, der godt kunne minde om en latter. "Bare lad den få frit løb dusørjæger," siger wookieen til Xandra. Han har hørt snak om hende i krogene og har vist også en enkel gang set hende før.
|
|
|
Post by tobitail on Feb 28, 2010 15:08:59 GMT -5
((Xandra))
Et sæt går igennem pigen ved siden af Kallawarr, og hun ser op på den rødlige wookie med store øjne. Med en hurtigt bevægelse tøre hun en tåre væk fra sit venstre øje og manner sig op foran den store bamse. Der går lidt tid hvor hun ser på Kallawarr men så vender hun sin opmærksomhed ned i bordet igen, det er som om hun føler sig genert, eller måske ligefrem bange? Den lille gule kylling giver efter nogle få minutter nogle små klynk fra sig der tyder på hun græder, men man kan ikke umiddelbart lige se hendes ansigt da hendes hår dækker meget godt.
,, Åndssvage Reptil", mumler hun stille.
|
|
|
Post by Kallawarr on Feb 28, 2010 15:52:29 GMT -5
((Kallawarr))
Kallawarr ligger hovedet lidt på skrå og kigger undrende på hende. De fleste dusørjæger er så hårde og kolde, at det at fælde en tåre er et sjældent syn. Ikke noget man ser til hver dag. "Wyaaaaaa, Ruh ruh?" Brummer han. I Xandras ører vil det sikkert ikke lyde, som ord overhoved, men på Shyriiwook betyder det: Hej, hvordan går det? Nok et ret dumt spørgsmål, i betragtning af at hun sidder og græder.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 1, 2010 12:29:12 GMT -5
((Xandra))
Pigen ser over på wookien med røde øjne og tører hastigt sine mange tåre væk der løber ned af kinderne. Hun er faktisk i tvivl om hvorfor hun græder, måske er det frustration over ikke at kunne overbevise Kalesh, eller måske er det bare hormoner der suser rundt i kroppen på hende. Hun for i hvert fald styr på sin gråd og giver wookien et stort smil lidt efter den har brummet noget til hende som hun ikke forstår. Dog lyder det ikke for hende som om den er fjendtlig sindet og siger til den: ,, Jeg er ked af det men jeg forstår altså ikke hvad du siger.. Du siger nok jeg er ynkelig, en dusør jæger burde heller ikke græde, det gør Jhet nok ALDRIG!".
Pigen rynker lidt på næsen og ser så ned i bordet, stadig med en skygge af tristhed over sig.
|
|
|
Post by Kallawarr on Mar 1, 2010 13:07:30 GMT -5
((Kallawarr))
Kallawarr ryster på hovedet, men på det tidspunkt er Xandras blik allerede rettet mod bordet. I stedet for at sige noget, fordi han ved at hun ikke vil forstå ham, ligger han en hånd på bordet og begynder at kradse noget ned i træet, som langsomt begynder at blive til ord på Basic.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 1, 2010 16:36:56 GMT -5
((Xandra))
Xandra's øjne ser ud til at blive større da wookien begynder at ridse noget i bordet som faktisk begynder at blive til ord hun forstår. Hendes øjne for fra wookien og til bordet et par gange inden wookien bliver færdig med at ridse de sidste ord.
|
|
|
Post by Kallawarr on Mar 1, 2010 17:11:38 GMT -5
((Kallawarr))
Nej det sagde jeg ikke. Jeg hilste bare og spurgte hvordan det gik, står der nu skrevet på bordet. Wookieen kigger på Xandra.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 2, 2010 11:03:28 GMT -5
((Xandra))
Xandra ser ud til at lyse op efter at have læst hvad wookien skriver og smiler til ham imens hendes lidt buttede æble kinder stille bliver lyserøde. Derefter finder hun et papir op fra lommen med nogle ord der er krodset ud og en blyant med en halv slidt spids og lægger dem over imod wooken imens hun snakker:
,, Jeg hedder Xandra, og lige nu går det lidt af kessel til, hvad med dig bamse?"
|
|
|
Post by Kallawarr on Mar 2, 2010 13:14:20 GMT -5
((Kallawarr))
"Kallawarr," brummer den rødhørede wookiee, da han for et kort øjeblik glemmer at Xandra, hverken taler eller forstår Shyriiwook. Jeg hedder Kallawarr. Kallawarr Liakan. Det går heller ikke særlig godt for mig, skriver han igen på Basic. Kallawarr lukker kløerne om sit krus, før han tømme dets indhold ned i sin hals. Selvom det er stærke sager lader det ikke til at påvirke 'Kæmpen'.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 2, 2010 17:10:18 GMT -5
((Xandra))
,, oh", lyder det fra Xandra efter hun har læst hvad wookien skriver. ,, Hvad er der da galt Hr. Liakan?"
|
|
|
Post by Kallawarr on Mar 3, 2010 9:50:02 GMT -5
((Kallawarr))
Wookieen bøjer sig ned over papirret, for at skrive noget igen. Jeg har stadig ikke fundet min bortførte familie, står der nu på papirret med en kluntet, klodset skrift. Hvad med dig??? Bare kald mig Kallawarr. Det sidste bliver ledsaget af et smil.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 5, 2010 8:45:37 GMT -5
((Xandra))
Xandra krymper lidt nervøst sammen kan man se da wookien smiler til hende men hun smiler dog tilbage. Hun ser ned på det wookien har skrevet og man kan se hun tænker før hun svare:
,, Reptilen ovre ved baren ville ikke hjælpe mig med at finde en person, det var min sidste chance for at komme væk fra den her planet.", hun sukker let. ,, Men din familie? Hvem ville dog,-,, hun stopper op da hun tænker det nok ikke er noget hsn vil dele med hende. Folk har det med ikke at ville snakke om sig selv.
|
|
|
Post by Kallawarr on Mar 5, 2010 16:18:31 GMT -5
((Kallawarr))
Kallawarr sender hende et trist blik. De fandens Trandoshan'er ville bortførte dem, for at gøre dem til slaver. Desværre undslap de gennem hyper rummet. Skriver han med hastige, vrede hånd bevægelser. Blyanten er tæt på at knække, men nøjes med at efterlade nogle mærker, som er faretruende tæt på at prikke hul på papirret. Den stærke wookiee knuger så hårdt om sit krus, at det ville springe, hvis det var lavet af glas i stedet for træ. Hvem var det du skulle finde???
|
|