|
Post by Gaston on Mar 10, 2010 2:16:56 GMT -5
((Ankwas))
"Et møde siger de, er det noget de haver en aftale om?" Fraul kan høre at der bliver bladret nogle papirer igennem i den anden ende af forbindelsen. "Det er vel ikke dem der er udeblevet fra deres § 23 forhør er det?" spørger Ankwas mens man stadig kan høre at han bladre nogle papirer igennem.
|
|
|
Post by tobitail on Mar 11, 2010 12:23:39 GMT -5
((Fraul))
,, Det kan jeg ikke prale af nej", lyder det fra Fraul. Han er imellem tiden en lille smule optaget af sine to andre katte der har set sig vrede på Ouinn og synes de gerne vil på fiske tur. Fraul vifter en hånd hen imod dem med et vredt udtryk og de to katte giver et lille Mjav, og hopper ned igen.
|
|
|
Post by Gaston on Mar 11, 2010 16:41:43 GMT -5
((Ankwas))
"Der kan man se..." lyder det til svaret om at det ikke er ham der er udeblevet
"Hvis de ikke har en aftale hr. De Laverus, må jeg bede dem hendvende dem på en republikkens baser og udfylde en andsøgning i hend hold til §52."
|
|
|
Post by tobitail on Mar 11, 2010 17:21:49 GMT -5
((Fraul))
,, Og hvis jeg gør det hvem kommer jeg så til at tale med?", spørger Fraul i den anden ende?
|
|
|
Post by Gaston on Mar 15, 2010 13:31:39 GMT -5
((Ankwas))
"Det afhænger alt sammen af hvad de vil anmelde eller opgive, ved at udfylde §52 formularen og indlevere den vil de blive stillet i kontakt med den relevante myndighed."
|
|
|
Post by tobitail on Mar 30, 2010 10:57:07 GMT -5
((Fraul))
,, Javel ja... det må jeg jo hellere få gjort så...Tak for samtalen.", lyder det i den anden ende fra Fraul, og han lægger røret på. Han læner sig tilbage og ser tomt ud i luften noget tid imens han tænker lidt. Hvad har jeg gang i? ... Der er ingen spor, intet... og den §52 formular.. det lyder alt sammen endnu et system jeg skal igennem der ikke for mig nogle vegne. Han sukker dybt. Den der bare kunne bruge kraften til at finde de problem børn.. Men, der er ingen tid at spilde... til en Republikansk base..
Fraul rejser sig op fra stolen, og går hen til en stump-tjener, hvor han griber fat i sin lange sorte frakke som han tager på og lader hætten på den glide over hans hoved. Han åbner døren og vender sig i den, hvorefter han ser ned på alle kattene der sidder som en flok soldater på en lige linje. ,, Pas nu godt på Quinn og lejligheden imens jeg er væk! Forstået?"
Kattene ser ret blankt på ham, men de giver hver især et "Mjav" fra sig efter Fraul har talt. De forstår tydeligvis ikke hvad det er han siger, men Fraul vælger at tolke det som om de gør. Han fortsætter ned af gangen i hans lejlighed, imod døren ud til. Men inden han når den møder han sin droid der flyver lige bagved ham: ,, Herre De Laverus.. hvor skal de hen, Deres pakke er kommet..", Fraul stopper ved hoveddøren og ser over på Droiden: ,, Hold øje med Kattene og Quinn.." Droid: ,, Ja, herre", den vender om hen imod det rum hvor Fraul før sad (kontoret).
Efter droiden er vendt om, går Fraul ud af døren. Han tager elevatoren ned til gaden (Hvor han kommer i en ny tråd).
|
|