|
Post by Julie the Merciful on Jul 25, 2010 17:15:32 GMT -5
((Shark))
"Øh, Tak.." Shark ligner een, der ikke helt ved hvad han ellers skal sige. Han følger først twi'lekpigens arbejde med øjnene, men taber i underbevidstheden hurtigt interessen for det, idet hans øjne i stedet måler sygeplejersken med et hurtigt elevatorblik.
Så rynker han brat brynene og ser sig omkring i rummet.
"hvad er det her egentlig for et infirmeri?"
|
|
|
Post by Lancer on Jul 25, 2010 17:24:33 GMT -5
((Jinjja))
"Du befinder dig ombord på Manticores infirmeri," svarer Jinjja og ser roligt på ham. "En af vores folk hev dig ud af A'al Fonz's hovedkvarter, før det hele kollapsede. Du var hårdt såret, så du har ligget her lige siden."
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Jul 25, 2010 17:33:47 GMT -5
((Shark))
Zabraken ser uforstående på den gule twi'lek.
"Manti...core...?" Gentager han prøvende.
|
|
|
Post by Lancer on Jul 25, 2010 17:39:35 GMT -5
((Jinjja))
Jinjja smiler til ham. "Ororo-piraterne. Vi havde folk med Black Nova til Nar Shaddaa." Hun sætter sprøjten mod hans arm og tømmer indholdet ud i hans blodårer. "Hvordan har du det?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Oct 16, 2010 14:50:26 GMT -5
((Shark))
Shark prøver at se ud som om, han slet ikke mærker at han får en sprøjte.
Alt i mens ser det ud som om nogle ting begynder at falde på plads i hans hoved.
"Så..." Begynder han og indgående på sygeplejersken. "Jeg er ikke på Shaddaa mere?"
|
|
|
Post by Lancer on Oct 27, 2010 4:14:46 GMT -5
((Jinjja))
"Nej." Jinjja ryster på hovedet. "Du er på Taris. Eller for at være mere præcis - i kredsløb om planeten. Vi tog dig med hertil, da du havde brug for akut lægehjælp."
Hun nævner ikke noget om, at hun egentlig også blev taget med. Hvad Shark ikke ved, får hun ikke ondt af. Den gule Twi'lek smiler beroligende til ham og sætter sig på sengekanten. "Begynder det at dæmre nu?"
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Nov 9, 2010 5:02:56 GMT -5
((Shark))
Den store zabrak klasker sin blågrå håndflade mod panden og ryster på hovedet med et anstrengt udtryk. Det virker ikke som om han ænser den gule twi'leks anstrengelser for at berolige ham.
"Nej... Xirany skød mig." Er det eneste han svarer.
Efter et øjeblik, hvor han bare sidder og kniber øjnene sammen for at få hjernecellerne til at fungere, slipper han sin pande og løfter øjnene til et fast blik mod den gule twi'lek.
"Jeg skal tilbage til bossen. Du må få mig ud herfra og give mig et skib tilbage til månen."
|
|
|
Post by Lancer on Nov 9, 2010 11:45:05 GMT -5
((Jinjja))
"Ja, ja." svarer Jinjja i et let, men bestemt, tonefald og klapper ham på armen. "Du skal ingen steder foreløbig, kan jeg fortælle dig. Man kommer sig ikke bare over at ligge en hel måned i koma. Du skal tage den med ro et stykke tid."
Hun ser roligt tilbage i den store Zabraks øjne. "Du får ikke lov til at rejse dig fra denne seng, før jeg har clearet det med lægen."
|
|