|
Post by Sokken on Nov 9, 2010 15:43:51 GMT -5
Aha! Jeg er vendt (frygteligt) tilbage igen... og det betyder selvfølgelig kreativt spam fra mig af >D Okay, det her startede som Aym... men, eh.. det er det ikke helt nu xD Han ændrede sig som jeg arbejdede mig igennem tegningen. Og her er Aym i et steampunkunivers. Fordi steampunk er nice.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Nov 9, 2010 15:44:58 GMT -5
Du er stadig for vild O.o Det er jo bare blær xD
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 10, 2010 16:39:02 GMT -5
Indeed xD Alt for flotte. Kan det i øvrigt passe at Steampunk-Aym har forvildet sig ud i København? xP
|
|
|
Post by Sokken on Nov 15, 2010 17:23:45 GMT -5
Jo, det er rigtigt xD Jeg kan ikke tegne baggrunde, der måtte jeg have reference. I øvrigt: sketch dump! Jhet den gang hun var Sun Guard på Eshan. Uniformen er vidst lidt en blanding af star wars univers og noget fantasy-inspireret. Men deres kultur er også sådan lidt... tribalagtig. Læg mærke til den strategisk ufærdige hånd. Jeg hader at tegne hænder xD
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 15, 2010 17:36:05 GMT -5
(Ja, baggrunde sucks! Besværligt bæ) Og! Ih, hvor er den fed! ^^ Bedrager mine øjne mig i øvrigt? Har den søde Jhet ikke lidt kortere hår?
|
|
|
Post by Sokken on Nov 15, 2010 17:40:11 GMT -5
Jo. Hun har haft helt kort hår ligesom sine søstre. Echanier ligner hinanden på en prik og har stort set alle sammen kort hår, så det havde Jhet også den gang hun var velkommen på Eshan Nu har hun ladet sit hår vokse for at vise at hun er i exil. Hende der... Brianna fra Kotor 2. Hun havde en masse handmaidens der rendte rundt og var hendes tjenere. Det er sådan en race Jhet er : D
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 15, 2010 17:45:08 GMT -5
Ahja.. nu vender det hele tilbage. Klon-hæren xD
|
|
|
Post by Sokken on Nov 15, 2010 17:49:48 GMT -5
Netop.. Det er lige før xD Da jeg sad og spillede den bane overvejede jeg faktisk om det var fordi at Bioware bare ikke gad at lave NPC'er med forskelligt udseende også bare opfandt en race hvor alle så ens ud xD
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 15, 2010 17:54:09 GMT -5
Det er jo heldigvis også en løsning som kun er legal, hvis de omtalte npc'er er kvinder og har tilnærmelsesvist intet tøj på xP
|
|
|
Post by Sokken on Nov 15, 2010 18:01:14 GMT -5
Nemlig! Gad vide hvornår vi får en race bestående af halvnøgne mænd.
|
|
|
Post by Felisjanen on Nov 16, 2010 18:06:39 GMT -5
JA TAK!! 8DDDD OM NOM NOM
|
|
|
Post by Sokken on Dec 7, 2010 15:33:55 GMT -5
New and improved!! Jeg overvejede at give ham en fiskerhat. Fiskerhatte er mandige. Men så ville han ligne en fisker for meget. Sjovt nok. Jeg fralægger mig alt ansvar for dette! :'D Ps: Aym kan nu pege med sin pibe. Vi ved alle hvad det indebærer.
|
|
|
Post by Felisjanen on Dec 7, 2010 15:46:59 GMT -5
Det har vi sgu da vidst lige siden han hookede op med Cik!!! Õo
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Dec 8, 2010 1:57:10 GMT -5
*fuldkommen død af grin* For fanden! xD Jeg mangler ord. Men jeg får pludselig en fornemmelse af at Aym og Cik har spist en del spinat siden de forlod Taris
Fuck, hvor er det genialt, Emilie xD
|
|
|
Post by Sokken on Dec 8, 2010 6:07:40 GMT -5
Yup. Spis spinat, også kan det være at man en dag får et lige så flot (halv)skæg! Jeg tror at Aym føler sig lidt forrådt af mig. At jeg sådan går og gør grin med ham bag hans ryg xD
|
|