|
Post by Trine the Destroyer on Nov 7, 2010 8:45:11 GMT -5
((Riiiing))
Der er vel gået lidt over et døgn siden Kethator fik besøg fra Nova-piraterne. Hvor end Jock Messel befinder sig på dette tidspunkt, indgår der nu et opkald til det nummer han gav til Nova, før hun drog tilbage
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Nov 10, 2010 17:12:02 GMT -5
((..))
Det lyder som om nogen trykker på en knap i den anden ende, og der kommer en svag susen som fra fjernt baggrunds-støj. Der er helt stille i nogle sekunder, så man når at overveje, om der overhovedet er hul igennem, eller om det var ren indbildning.
Så lyder dog pludselig en velkendt stemme:
"Nova. Man har ventet dit opkald."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 10, 2010 17:24:58 GMT -5
((Nova))
I den anden ende er det som om at Jock Messels ord kort når at lægge sig før Nova vover at svare. Der er noget tungt og urovækkende over hans stemmeleje som bremser hende i en evt hurtig indskydelse.
"Jamen, det var da heldigt," siger hun skarpt og forsøger at huske sig selv på at hun ikke vil lade sig påvirke af den anden Kaptajn.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Nov 10, 2010 17:35:34 GMT -5
((Jock Messel, den eneste karakter, der åbenbart skal have efternavn med hver gang. xD))
"Ja, det må man sige. Men lad mig da høre, min kære rival - " Han rømmer sig kort. "Tager du i mod mit strålende tilbud?"
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 10, 2010 17:42:55 GMT -5
((Nova))
Der når endnu engang at gå et par øjeblikke, som nok er lidt bemærkelsesværdige for de der kender til zabrak-kaptajnens natur.
"Du må forstå at vi nok er nødt til at fastlægge nogle spilleregler for det her... samarbejde, Jockie," svarer hun
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Nov 10, 2010 18:10:52 GMT -5
((Jock Messel))
"Spilleregler?? Jamen, Kaptajn, det er jo ikke et spil." Svarer Jockie i en tone, der er ganske umulig at tolke noget ud fra. Men måske smiler han.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 10, 2010 18:22:30 GMT -5
((Nova))
"Jeg er ligeglad, hvad du vælger at kalde det," lyder det tørt tilbage "Jeg skal vide mig sikker på at en af dine syreaber ikke lige pludselig hælder underlige ting i mine romtønder, eller noget andet tosset. Hvis vi skal have et samarbejde, er vi nødt til at have nogle fastlagte regler. Meget kunne hurtigt stå til fri fortolkning, hvis du forstår," Selvom Jock Messel skulle føle for det, får han i denne omgang ikke lejlighed til at byde ind mens Nova taler. Hun virker meget besluttet "Desuden skal vi også have lagt en slagplan for alt dette her," tilføjer hun. Man kan næsten fornemme i den anden ende hvordan hun vandrer frem og tilbage
|
|