|
Post by tobitail on Sept 27, 2010 6:32:49 GMT -5
((Fraul))
Havne mylderet var slet ikke til at tage fejl af, det var ikke blot om formiddagen at der blev fragtet ting frem og tilbage, men også ved sen eftermiddag var der gang i rumhavnen, der rummede de mest mærkværdige personer. Den ældre Zabrak ser sig søgende omkring først men henvender sig så til sin veninde:
,, Hvad skal jeg se efter?", spørger han lidt små forvirret.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Oct 11, 2010 15:20:12 GMT -5
((Lusharna))
En spinkel skikkelse, klædt i mørk frakke og hat, følger efter den ældre mand og stopper op ved siden af ham. Hun lader sit lyseblå glide hurtigt rundt og følger kortvarigt enkelte passende individer med øjnene, mens hun slår armene om sig som om hun fryser.
"Vi må vist hellere finde en informations-skranke," Siger hun, hvorpå hun vender sig halvt om så hun kan se den højere mand i øjnene. "De har oplysninger om hvem der er landet her på planeten."
|
|
|
Post by tobitail on Oct 11, 2010 15:25:14 GMT -5
((Fraul))
Den ældre zabrak giver et nik fra sig og begynder at se sig rundt efter en informations skranke. Han kniber øjnende svagt sammen og syntes at han skimter en længere henne, hvorefter han begynder at gå imod den forbi de mange væsener. Hans øjne falder dog ned på hende imens de går igen.
,, De fryser vel ikke Frøken..?", han tør ikke sige hendes navn i offentligheden.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Oct 11, 2010 15:38:19 GMT -5
((Lusharna))
Lusharna, der stadig lader blikket flakke rundt på omgivelserne mens de går, ser igen op på Fraul da han pludselig stiller et lidt uventet spørgsmål. Hun ryster på hovedet og lader armene glide ned, da hun bliver bevidst om hvordan hun holder dem. "Nej," Svarer hun hurtigt. sandheden er, at hun er nervøs, derfor kommer hun til at holde armene tæt omkring sig. Hun forsøger i tankerne at få sig selv til at falde til ro, men det er svært ikke at føle sig paranoid, så skarpt bevogtet et sted som dette, selv for en trænet jedi. Måske *var* dette her en lidt for dristig mission at begive sig ud på.
"Bare lad mig føre ordet til at starte med," Siger hun så. "Jeg ved, hvad jeg skal spørge efter."
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 11, 2010 15:46:05 GMT -5
((woohoo, jeg har fået en neger))
Ikke langt derfra kan de øjne en informationsskranke, hvor en mørk, bredskuldret skjorteløs mand netop er igang med at afhjælpe en ældre rodian med et eller andet problem
|
|
|
Post by tobitail on Oct 13, 2010 14:32:57 GMT -5
((Fraul))
Der kommer et venligt smil på Zabrakkens læber og han nikker blot til den unge pige. Det kunne vel ikke føre dem ud i nogen problemer, med mindre informations skranken altså havde noget der kunne give Lusharna væk. Men det tvivlede Fraul nu på, og lod hende fører ordret da de nåede hen til skranken hvor en mørk mand sad og havde et mindre opgør med en ældre rodian.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Oct 28, 2010 12:41:01 GMT -5
((Lusharna))
Lusharna stiller sig bag den rodianske herre, omtrent et halvt skridt foran Fraul og lægger pænt den ene hånd over den anden i de mørke frakkeærmer, mens de venter på at det bliver deres tur. Hun sender et kort, imødekommende smil til den mørke mand bag skranken, da hun kortvarigt møder hans blik, og håber på at hun slår et herre godt bluff-check ikke er for nem at genkende for almindelige borgere.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 28, 2010 16:20:17 GMT -5
((Ekspedient))
Manden i disken fanger Lushanas blik og markerer med et kort, venligt smil at han har bemærket dem. Den ældre rodians problem afhjælpes i løbet af fem minutter og den mørke mand vinker derefter Lushana og Fraul til sig med et bredt, venligt smil.
"Hvad kan jeg hjælpe med?"
|
|
|
Post by tobitail on Oct 28, 2010 16:57:49 GMT -5
((Fraul))
Den ældre zabrak forholder sig forholds vist tavs, og bruger de resterende fem minutters ventetid på at tænke over mulige flygt veje i tilfælde af at det nu skulle gå galt. Han er dog stadig lidt opmærksom på manden bag disken og træder frem sammen med Lusharna da de bliver viftet derhen imod. Selv forsøger han at dække over hans ansigts træk, da han heller ikke er en helt ukendt person, men chancerne for at blive genkendt af en ekspedient er vel nok temmelig minimale.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Oct 29, 2010 17:08:50 GMT -5
((Lusharna))
Lusharna træder helt hen til skranken og smiler venligt til ekspedienten.
"Goddag." Siger hun og virker som om hun virkelig synes at det *er* en god dag.
"Ja, ser du, jeg skulle hente en ven her i rumhavnen, men jeg tror desværre vi har talt forbi hinanden... Så jeg ved ikke om han er ankommet. Er det muligt at få oplyst om han er blevet registreret i check in?" Forklarer hun derpå lige så smilende.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Oct 29, 2010 17:29:18 GMT -5
((Ekspedient))
Manden bag disken sender Fraul et venligt nik, men forstår at Lushana er leder af selvskabet og vender sig derpå smilende til hende
"Det var da uheldigt. Desværre kan jeg ikke udlevere fulde oplysninger til alle og enhver - det er af sikkerhedsmæssige årsager forstår I -" undskylder han stadig venligt
"Men hvis I opgiver jeres eget id kan jeg hurtigt finde ud af hvor meget jeg er berettiget til at udlevere til jer,"
|
|
|
Post by tobitail on Oct 30, 2010 16:39:45 GMT -5
(( Fraul ))
Zabrakken smiler høfligt igen til ekspedienten hvorefter han blot følger med i Lusharna og dennes samtale, der egentlig går rimelig godt indtil der bliver bedt om ID. Da løfter Fraul en finger på den der: ahh-måde, og rækker hånden indunder den sorte kappe agtige frakke, og for tryllet et Id-kort frem, som han rækker imod ekspedienten. ,, Her De kan bare bruge mit..", siger han med et meget diplomatisk smil.
Selve Id-kortet er forfalsket, og indeholder ikke Fraul's oprigtige identitet, men en anden opdigtet figur ved navn Samuel Jarren's, der vil blive oplyst som Direktør for et kæmpe stort firma der gør sig i forskellige fragt sager rundt om på Ord Mantell.
|
|
|
Post by Julie the Merciful on Nov 1, 2010 4:52:57 GMT -5
"Ja, selvfølgelig," Lusharna nikker forstående til ekspedienten, men skæver så til Fraul da denne bryder ind. Hvad forstod han ikke ved at 'lade hende føre ordet'? Uanset om hans identitetskort er ægte, gør det bare situationen endnu mere besværlig når flere personer er indblandet. Han gør det naturligvis kun for at hjælpe, men han burde nu stole på at hun kan klare sig, når hun siger det, tænker hun en smule irriteret, og fremdrager derpå fra lommen et elektronisk kort med hendes personlige oplysninger. De er naturligvis forfalskede, men det er en god forfalskning, som kun en ekspert vil kunne gennemskue efter nøje undersøgelser... Håber hun. Kortet identificerer hende som Ariana Ward, en helt almindelig menneskekvinde på 29 år fra Alderaan.
|
|
|
Post by Trine the Destroyer on Nov 2, 2010 15:26:04 GMT -5
((Ekspedient))
Manden modtager de to id'er og ser dem lidt igennem før han begynder at taste på sin terminal og sammenligne. På et tidspunkt stopper han og tager Frauls id helt til sig for åbenbart at studere noget nærmere et med et kritisk øje
|
|
|
Post by tobitail on Nov 4, 2010 14:14:50 GMT -5
((Fraul))
Fraul står meget afslappet men ser dog en smule utålmodig ud, da ekspedienten ikke helt ser ud til at bare at køre det igennem. Selvom kortet ikke just er noget der er lavet af amatører, kunne nogle maskiner vel måske se igennem det, eller hvordan? Han skæver svagt imod ekspedienten og sukker derefter lidt opgivende for at spille på hans ikke eksisterende utålmodighed.
|
|