|
Post by Lancer on Sept 23, 2010 11:24:01 GMT -5
((Call))
Call har været nede og banke på hos Generalen på hans kontor. Hun har tjekket hans private kahyt. Hun har kaldt ham op over sin commlink. Hun har kørt en søgning på hans personsøger. Hun har tjekket messen. Og broen. Og resten af skibet.
Generalen er væk.
Ikke bare væk, som i 'jeg kan ikke finde...', men væk som i 'som sunket ned i et sort hul'. Og det kender Call alligevel Derek godt nok til at vide, at han aldrig ville gøre.
Hun træder ind på broen og ser sig om efter nogen, som ser bare lidt kompetente ud.
|
|
|
Post by Chaosmaster on Oct 1, 2010 15:03:54 GMT -5
Gaplow ligger inden under en af pultene på broen, han har taget bagbeklædningen af, han piller ved noget, han har godt nok officelt orlov, men han ved han skal arbejde på det her skib bagefter så han kan lige så godt få en fornemmelse af hvordan det er, og der var en løs forbindelse som han er ved at fixe, men han fandt også noget andet han lige skulle rette når han nu var her nede, ved siden af står Mini Me, med hans værktøj, "Stik mig lige den der Hyper Nøgle Spænd Skrue" siger han og den rækker den til ham, mens han makker videre. Gaplow er som altid i ført sin uniform, for det er nu en gang det tøj han bedst kan lide at have på, og så er det praktisk når man skal arbejde med denne slags ting.
|
|
|
Post by Lancer on Oct 3, 2010 5:23:07 GMT -5
((Call))
Call bliver roligt stående inde på broen med hænderne placeret på ryggen. Hun ser sig kort omkring og bemærker officeren under pulten. Det er usædvanligt at udføre teknikeres job, men effektivt da teknikkerne lader til at have nok at lave efter stramningerne for at undgå hackerangreb igen. Et projekt, Generalen begyndte, og Call fortsatte med i hans fravær. Og nu er han så fraværende igen.
Hun går stille og roligt hen til officeren, som er 'gået under bordet', og ser ned på ham. "Løjtnant."
|
|
|
Post by Chaosmaster on Oct 3, 2010 5:59:33 GMT -5
Gaplow høre kvinden tale til sig og siger straks"JA Mam" og han kanter sig ud, da han kommer ud fra under desken opdager han at hun ikke har højre rang end ham så han slapper lidt af, men han står stadig ret fint, han vil jo gerne præsentere sit ansvar som CEO ret ansvarligt, han kender dog ikke den kvinde så han beslutter at præsentere sig, "Lt. Gaplow Dol, CEO til deres tjeneste" siger han, og glemmer igen kort at de er lige rangerede, han smiler lidt bekymret, "ja undskyld, jeg ikke så god til mennesker" han kan ikke se at hun faktisk ikke er menneske, "Men øh, jeg troede stedet her var tomt, det var jo netop derfor jeg tog her op netop idag"
((Skulle du være i tvivl, så er CEO en amerikansk flåde term, Chef Engenieerings officer, altså den højst rangerede i maskin rummet, med ansvar for motor og sådan noget, på et rumskib har vedkommende så også ansvar for elektronik og skrog, altså alt teknisk))
|
|
|
Post by Lancer on Oct 4, 2010 13:08:45 GMT -5
((Call.... det er her, jeg skal sige, at Call faktisk er meget menneske? )) "Tomt." Call ser sig omkring på broen, som burde være alt andet end tom. Så ser hun tilbage på løjtnanten. "Løjtnant Ocelot." Hun ved ikke, om hendes forfremmelse er officiel. Indtil da vil hun ikke skilte med den. "Jeg søger General Vall, løjtnant."
|
|
|
Post by Chaosmaster on Oct 4, 2010 15:16:55 GMT -5
(Men der står hun er Mandalorian på hendes karakter Gaplow kikker på hende, "Øhhh, General Vall, altså øhh, der har ikke været andre end mig her de sidste tre timer, jeg har haft travlt, og mini Me har hjulpet mig" siger han og peger på Droide da han siger mini me, han smiler, "Men han kunne godt have været her uden at jeg opdagde det, jeg har en tendens til at blive, opslugt så at sige" siger han og smiler, "men jeg kan da måske hjælpe med at finde ham, Mini me, har adgang til computeren ombord, godt nok var jeg nødt til at fysisk overskrive den for at få de nødvendige tilladelser" siger han og stopper sig selv, "Nå nej det var jeg ikke, det må man jo ikke det glemmer jeg altid, nej jeg har ikke adgang til computeren" siger han og kikker ned i gulvet, nu havde han igen dummet sig.
|
|
|
Post by Lancer on Oct 4, 2010 15:31:48 GMT -5
((Call - Mandalorians er skam rigtig meget mennesker. De benævner bare sig selv som et folk )) Calls ansigtsudtryk ændrer sig ikke. "Træd væk fra terminalen, Løjtnant," siger hun roligt. "General Vall er forsvundet. Han skal findes."
|
|
|
Post by Chaosmaster on Oct 4, 2010 16:23:15 GMT -5
Han kikker på kvinden, "Ja, jo hvis du siger det, hvordan forslår du så vi griber det an ?" spøger han, det er dog svært at se hans ansigt da alle kel dor jo er indpakket så at sige, men hvis man ved noget om Kel Dor så sætter han et bekymret ansigt op, men nu var hun jo menneske så hun viste nok ikke hvad det var, hvor på han træder væk fra terminalen, hun kunne et eller andet med at bestemme, og noget sagde ham han nok heller måtte adlyde hende, så det gjorde han bare
|
|
|
Post by Lancer on Oct 5, 2010 14:08:34 GMT -5
((Call))
"Har han tjekket tilbage efter sin rejse til Ord Mantell?" spørger Call. Det ville ikke ligne Generalen at glemme sådan noget. Hvis han ikke har tjekket ind, er der noget galt.
|
|
|
Post by Chaosmaster on Oct 6, 2010 12:27:51 GMT -5
Han kikker på hende, og får et sjovt, eller måske ikke sjovt, men meget mærkeligt udtryk i fjæset, selv om det ikke er til aflæse hvad han mener tænker eller føler, han kikker bare på hende, og siger så meget højlydt, "Tjekket tilbage, hvad pokker snakker du dog om?" spørger han forurettet, han har ikke en ide om hvad hun mener og han er faktisk også ligeglad, faktisk er han fuldstændig ligeglad med generalen, han vil endligt bare have fred til at arbejde, hun forstyrre geniet, ved hun da ikke hvem pokker han er?
|
|
|
Post by Lancer on Oct 16, 2010 14:46:22 GMT -5
((Call))
"Alle officerer - lavtrangerende som højtrangerende - melder tilbage, når de foretager planetariske ærinder," svarer Call ganske roligt, selvom der er en eller anden tone i hendes stemme, som ikke opfordrer til nogen modsigelse. "Tjek de seneste 24 timers optegnelser. Nu, løjtnant."
|
|
|
Post by Chaosmaster on Oct 17, 2010 12:39:54 GMT -5
Han stopper og kikker på hende, "Nej hør nu her dame, for det første er du ikke højre end mig i rang, for det andet så tror jeg ikke du er klar over hvem du snakker med, jeg er blevet specifikt udvalgt til at komme her og være CEO, at du ved det, desuden så tror jeg du har bedre adgang til optegnelserne, så du skulle måske gøre det, i stedet for at være så sur" siger han, han kan ikke klare sure mennesker, "Hvis du skulle være i tvivl så er jeg faktisk Gaplow Dol" slutter han, han ville fandeme ikke lade den her tøs koste rundt med ham på den måde, så længe hun ikke var overordnet, han havde altid respekteret sine overordnet og de havde altid behandlet ham ordenligt, det gjorde hende her ikke.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Oct 18, 2010 17:06:26 GMT -5
((Yukais))
Den ganske tiltrækkende rødhårede zeltron kommer gående ind på broen, med en datapad i hånden. Kommandør Shay er klædt i sin sorte RET-uniform, og håret er sat praktisk og professionelt i en stram knold i nakken. Alligevel formår hun (som altid) at udstråle afslappet ro, som var hun på shoppingtur på Coruscant. Måske fordi hun faktisk finder sit arbejde mere underholdende end en shoppingtur.
Hun får ikke helt fat på noget af de to løjtnanters samtale, men alligevel er der et eller andet, der får hende til at rette opmærksomheden mod dem. Dette 'et eller andet' er også kendt som Kraften, skønt Yukais faktisk opfører sig ordentligt, og ikke bruger den. Bevidst.
"God dag, de damer," Om kel dor'en er af han eller hunkøn, kan hun ikke se. Hvis det overhovedet har nogen indflydelse på hendes hilsen. Hun smiler skævt, og ser fra den ene til den anden med et hævet øjenbryn. "Er her et problem?"
|
|
|
Post by Lancer on Oct 26, 2010 16:39:10 GMT -5
((Call))
Calls ansigt fortrækker sig ikke en mine under hele Kel Dorens talestrøm. Hun hæver ikke engang et øjenbryn. Ikke en nerve sitrer det mindste i det alvorlige ansigt. "Jeg er fungerende kaptajn i General Valls fravær," svarer hun kort og vender sig derefter mod Yukais. "Kommandør Shay. General Vall er forsvundet."
|
|
|
Post by Chaosmaster on Oct 31, 2010 15:15:25 GMT -5
Dol kikker på hende, han vælger ikke at sige mere, selv om det er bullshit, man kan ikke snakke om at være næst højst og så være Løjtnant, det er at skabe rod i CnC, men det gik man åbenbart ikke så meget op i, det var aldrig gået på hans gamle skib, det var altså noget rodet det her skib, og så skulle det forestille at være ledelses skibet, og så mister de endda deres leder, hvilken form for kaos var der dog kommet på dette sted siden sidst han var i replublikkens område, han sukker og kravler ned under konsolen igen.
|
|