|
Post by Lancer on Sept 23, 2010 7:24:24 GMT -5
((Tanné))
Tannés fingre lukker sig om Yukais' hånd i et stramt greb for at tvinge den anden kvinde til at slippe hendes hals. Hun ser op på den anden kvinde med et sløret glimt i de brune øjne og åndedrættet stikkende i halsen.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 23, 2010 13:28:38 GMT -5
((Yukais))
Yukais tvinger sig selv til at slippe Tannés læber, og tager en hurtig, snappende indånding. Hendes røde øjne er klare af liv og styrke, og det er som om luften knitrer omkring hende. Hun ser ned på Tanné, og fugter sine læber med tungespidsen. "Måske var det ikke den bedste ide," spinder hun. Hendes stemme er stærkere, mere kraftfuld end normalt, og blød som fløjl. Hendes læber er stadig som et rovdyrs smil.
|
|
|
Post by Lancer on Sept 23, 2010 13:53:21 GMT -5
((Tanné))
"Hvilket?" Tanné slipper ikke sit tag om Yukais' håndled, og hun ser skarpt på den anden kvinde. Hendes stemme er hæs, og hun hiver efter vejret. "At kysse mig eller dræne mig?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 23, 2010 14:05:10 GMT -5
((Yukais))
Yukais ler stille, så det mere kan føles end høres. "Hmm, at give efter for en så uimodståeligt lækker en kvinde som dig, Tanné..." Hun stryger et par fingerspidser over Tannés læber, og tysser stille på hende, for det tilfælde at hun skulle begynde at protestere. "Jeg mistede kontrollen. Det var ikke min mening."
|
|
|
Post by Lancer on Sept 23, 2010 14:27:55 GMT -5
((Tanné))
Tanné lukker øjnene med et skælvende suk og skiller sine læber let for Yukais' fingre. "Så det var ikke din mening at dræne mig, søde Yukais...?" hvisker hun stille og ser - stadig skarpt under det slørede blik - op på den rødhårede Zeltron.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 23, 2010 14:49:06 GMT -5
((Yukais))
"Det går vist ikke ind under mine tilladelser, at dræbe mine kolleger..." svarer hun, og kærtegner Tannés læber med sine fingerspidser. Hendes hud er nu behageligt varm, slet ikke som den næsten isnende kulde der plejer at ligge omkring hende.
|
|
|
Post by Lancer on Sept 23, 2010 14:56:14 GMT -5
((Tanné))
"Skal jeg føle mig heldig?" Tanné kysser hendes fingerspidser let og napper let i dem. Hun bemærker den anden kvindes varme, men det er ikke noget, som hun har noget imod. Snarere det modsatte.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 23, 2010 15:01:41 GMT -5
((Yukais))
"Det er de færreste, der er gået levende fra mit kys," Hun smiler skævt.
|
|
|
Post by Lancer on Sept 23, 2010 15:11:42 GMT -5
((Tanné))
"Så ER jeg rent faktisk heldig..." Tanné sætter albuerne mod gulvet under sig for at komme op at sidde. Eller bare komme tættere på Yukais.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Sept 23, 2010 15:16:01 GMT -5
((Yukais))
"Du lader ikke til at tage døden særligt alvorligt" Yukais trækker hovedet lidt tilbage, men fjerner sig ikke fra Tanné da hun sætter sig op.
|
|
|
Post by Lancer on Sept 23, 2010 15:19:49 GMT -5
((Tanné))
"Jeg har oplevet den på klods hold lidt for mange gange." Tanné trækker på skuldrene. "Det er ikke så skræmmende længere."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Oct 14, 2010 15:33:20 GMT -5
((Yukais))
Yukais klukker, og smiler sit forførende rovdyrsmil (der nok ville få de fleste til at bakke lidt). "Min lille Sølvlok... så ung og frygtesløs..."
|
|
|
Post by Lancer on Oct 26, 2010 16:44:34 GMT -5
((Tanné))
Tanné læner sig måske en smule tilbage for at komme på afstand af Yukais' rovdyrssmil, men hendes hænder lægger sig tæt mod zeltronens bløde, kølige hud over hendes ribben. Hun smiler skævt til den anden kvinde. "Frygtløs, hm? Det kan jeg godt lide.."
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Oct 26, 2010 17:00:46 GMT -5
((Yukais))
"Åh, det tror jeg gerne... Ungdommen nu om stunder... Pas på du ikke bliver overmodig, lille Sølvlok," Hendes venstre hånds fingre stryger Tannés kind.
|
|
|
Post by Lancer on Oct 27, 2010 4:10:45 GMT -5
((Tanné))
Tanné fnyser med et skævt smil. "Overmodig? Det tvivler jeg på." Hun drejer hovedet en anelse, så hun kan fange Yukais' fingre med sine læber.
|
|