|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 16:07:11 GMT -5
((Yukais))
Yukais ryster på hovedet. "I mennesker..." Hendes fingre stryger blidt over Tannés ansigtstræk. Hun føles ikke længere nært så kold som hun plejer.
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 16:12:38 GMT -5
((Tanné))
"Mennesker?" Tanné glider sine fingerspidser ned over Yukais' hals. "Hvad har vi nu gjort?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 16:16:29 GMT -5
((Yukais))
"I har en vane med at være så...bundne af det I kender." smiler hun skævt.
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 16:22:24 GMT -5
((Tanné))
"Åh." Tanné smiler lidt bredere. "Så jeg har rykket mig i min horisont?" Det sidste bliver ledsaget af en dæmpet latter.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 16:25:58 GMT -5
((Yukais))
Yukais ler også, stille og perlende, og slet ikke som man ville forvente en psykopatisk sadist ville le. "Måske? Medmindre du går herfra, sværgende at det aldrig sker igen?"
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 16:31:08 GMT -5
((Tanné))
"Det ved jeg ikke." Tanné trækker på skuldrene og stryger Yukais let under hagen med en finger. "Gør jeg det, Yukais?"
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 16:33:23 GMT -5
((Yukais))
Yukais kniber øjnene let sammen, og spidser læberne i et udspoekuleret smil. "Hvis du gør, så har du i hvert fald ikke tænkt dig at fortælle mig det,"
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 16:36:00 GMT -5
((Tanné))
"Du er ikke så dum endda, Rødlok..." Tanné smiler og læner sig frem, så hun kan trykke sine læber kort mod Yukais' mund.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 16:38:41 GMT -5
((Yukais))
Yukais klukker stille som svar, før hendes hænder glider rundt om Tannés lænd, og trækker den anden kvinde ned at sidde på skødet af sig.
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 16:40:18 GMT -5
((Tanné))
Tanné udstøder en overrasket, utydelig latter, stadig med sine læber mod Yukais' mund. Hendes hænder lægger sig på den anden kvindes skuldre.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on May 31, 2010 16:43:25 GMT -5
((Yukais))
Yukais kysser ufortrødent Tannés læber, holdende den sølvhårede kvinde tæt ind til sig.
Der er nu et eller andet fantastisk ved et andet levende væsen så tæt på en selv.
|
|
|
Post by Lancer on May 31, 2010 16:49:04 GMT -5
((Tanné))
Tanné lukker sin hånd om Yukais' nakke og kysser den anden kvinde dybere. Hun kan mærke sit hjerte hamre hårdt i brystet på hende, som om det nærmest vil smadre hendes ribben. Hvad det skyldes, aner hun ikke. Lige nu har hun sin opmærksomhed rettet mod følelsen af Yukais' varme skikkelse så tæt på.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jun 1, 2010 3:07:34 GMT -5
((Yukais))
Yukais mærker Tannés puls mod sin hud, og kan ikke lade være med at frydes lidt. Lille Sølvlok, du er min...
|
|
|
Post by Lancer on Jun 1, 2010 3:21:32 GMT -5
((Tanné))
Tanné slipper langsomt Yukais' læber og ser ind i den anden kvindes røde øjne. Rummet svømmer stadig lidt for hendes blik, men om det er hendes tømmermænd eller eftervirkningerne af deres kys, som det skyldes, aner hun ikke.
|
|
|
Post by Dust of Chaos on Jun 4, 2010 2:33:28 GMT -5
((Yukais))
Zeltronkvinden smiler drilsk, og ser ind i Tannés øjne. "Har du det bedre nu?"
|
|